Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

25 Eylül 2012 Salı

Erkan Petekkaya kimi dövdüğünü itiraf etti?


Erkan Petekkaya: Fotoğrafımı çeken kişiyi dövdüm

Erkan Petekkaya: Fotoğrafımı çeken kişiyi dövdüm

Dila Hanım dizisinin çekimleri için Adana'da bulunan Erkan Petekkaya pazartesi günü yayınlanan kavga ettiği haberimizi doğruladı.

Adana'da eli sargılı gezen önce ne olduğunu soranlara "Dayak sahnesi çektim" diye yanıt veren Petekkaya, önceki gün konuk olduğu "Kenan Erçetingöz'ün programında  "Gazetede çıkan haber doğru evet kavga ettim. Sevenimiz olduğu kadar sevmeyenizmiz de var. Fotoğrafımı çeken kişinin telefonunu kırdım" açıklamasını yaptı. Petekkaya ayrıca yayına Öyle Bir Geçer Zaman Ki dizisindeki eşi Ayça Bingöl bağlanınca duygulandı. Bingöl'ün "Erkan'la yeni bir projede yer almak isterim" sözleriyle keyiflenen Petekkaya sette yaşadıkları anıları da anlattı ve "Ayça çok unutkan biri 2 sene mesela sette onun  çantasını topladım" dedi.  Petekkaya eşiyle Adana'ya yerleştiğini de söyledi. (MİLLİYET MAGAZİN SERVİSİ)

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com