Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

28 Eylül 2012 Cuma

GS Başkanı Aysal'a heykel yanıtı!


Hakan Şükür'den Aysal'a heykel yanıtı!

Galatasaray'ın ve Türk futbolunun efsane isimlerinden AK Parti Milletvekili Hakan Şükür, Başkan Ünal Aysal'ın dün gündeme getirdiği heykel konusu ile ilgili açıklamalarda bulundu.


Nevzat Dindar / SKORER ÖZEL

Hakan Şükür, "Sayın Aysal'a bu düşüncesi için teşekkür ediyorum. Kendisinin beni bir efsane olarak düşünmesi ve bir takım planlarını açıklaması çok önemli. Kesinlikle de samimi olduğunu biliyorum. Ancak benim heykel beklentim yok. Cumhuriyeti kuranların heykeli olur. Ne var ki ben futbolda hizmet etmeye çalıştım. Açıkçası helkeli de çok fazla kabul etmiyorum" diye konuştu.

Başkan Ünal Aysal ile geçmişe dayanan bir ilişkisinin olduğunu da söyleyen Şükür, "Sayın Aysal'ın benim futbolculuğum döneminde de çok büyük desteklerini gördüm. Sıkıntılı süreçte moralimizi yükselten, takımın yanında olan bir kişiydi. O gün dışardaydı, bugün ise başkan. Bülent Tulun'un da hakkını teslim etmek gerekiyor. Bugün oluşturulan kadroda onun da payı var. Geçen sene olduğu gibi. Geçen yıl Elmander ve Ujfalusi transferinde önemli bir rolü vardı. Bu yıl da yine bir anda gerçekleştirilen transfer operasyonunda yer aldı" diye konuştu. MİLLİYET

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com