Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

20 Haziran 2012 Çarşamba

Memurum acaba eşime isteğe bağlı Bağ-Kur ödersem aile yardımı kesilir mi?

İsteğe bağlı prim ödeme aile yardım ödeneğini kesmez

Soru: Memurum. Eşime isteğe bağlı Bağ-Kur ödemek istiyorum. Eşim çalışmadığından aile yardımı alıyorum. Acaba eşime isteğe bağlı Bağ-Kur ödersem, aile yardımı kesilir mi?


MUSTAFA

Cevap: 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun Aile Yardım Ödeneği başlıklı 202 nci maddesi; “Evli bulunan Devlet memurlarına aile yardımı ödeneği verilir. Bu yardım, memurun her ne şekilde olursa olsun, menfaat karşılığı çalışmayan veya herhangi bir sosyal güvenlik kuruluşundan aylık almayan eşi için……. Ödenir.” Hükmünü içermektedir. Madde metninden de açıkça anlaşılacağı üzere, eşiniz menfaat karşılığı çalışmadığı sürece, aile yardım ödeneği alırsınız. Eşinizin, sosyal sigorta primini isteğe bağlı ödemesi, menfaat karşılığı çalıştığı anlamına gelmediğinden, aile yardım ödeneğiniz kesilmez.

Ekrem SARISU - POSTA

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com