Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

15 Eylül 2017 Cuma

Bağ-Kur emekli kız çocuğuna yetim aylığı bağlar mı?


Bağ-Kur emekli kız çocuğuna yetim aylığı bağlamaz
Soru: 52 yaşında SSK emeklisi bekâr bir bayanım. Babam memur emeklisi olduğu için 
yetim maaş alabiliyorum. Ben 2006 Şubat ayında emekli oldum. Bağ-Kur emeklisi annem 2016 Şubat ayında vefat etti. Kendi maaşım olduğu için annemden maaş alamayacağım söylendi. Ama bazı yazılarda okuduğum kadarıyla anne baba ölüm tarihi, kendi emekli olduğum tarihle ilgili maaş alınabilmesi için yeni bir düzenlemeler yapıldığı. Bu konu hakkında bilgilendirmenizi rica ederim.
 Serap TUTAR
Cevap: Bağ-Kur emekli kız çocuklarına ana veya babalarından dolayı yetim aylığı bağlamaz. Emekli olduğunuzdan Bağ-Kurdan annenizden dolayı aylık alamazsınız. Muhtemelen okuduğunuz yazı emekli olmayan kız çocuklarıyla ilgilidir.


Emeklilik ve çalışma hayatı hakkında daha fazla bilgi için tıklayın

Kaynak: Ekrem SARISU - POSTA



Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com