Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

6 Mayıs 2012 Pazar

İşyeri taşınan işçinin kıdem tazminatı alabilir mi?

İşyeri taşınan işçinin kıdem tazminatı


İsmini yazmak istemeyen bir okurumuz diyor ki, “13 yıldır bir şirkette çalışıyorum. Şirketimiz İstanbul’a taşınıyor ve personelden gitmek isteyen olursa götürüyorlar. Kalanlar için de henüz tam anlamıyla bir şey söylenmedi. Bana pazarlama bölümünü uygun görmüşler.
Ben pazarlamadan anlamam işim muhasebe olup ben de bu görevi kabul etmedim. Anlaşma yoluna giderek ayrılayım dedim, kabul etmediler. 2 ay ihbar süren var dediler ve bunu bana resmi olarak da bildirmediler. Bu durumda nasıl bir yol izlemem gerekiyor?” diyor.

İş sözleşmesinde işçinin aynı işverene ait farklı bir ildeki işyerinde görevlendirme yetkisi verilmesi halinde, işçinin durumunu ağırlaştırmamak ve objektif nedenler olması koşuluyla, işveren bu yetkiye istinaden işçinin işyerini değiştirebilir. Sözleşmede bu yönde hüküm yoksa, işçinin kendisine yapılan görevlendirmeyi kabul etmeme hakkı vardır. Burada çalışma koşullarında esaslı değişiklik olduğu için kıdem tazminatı ödenmesi gerekir. Burada öncelikle yazılı bir tebligat yapılmasını beklemeniz ve yazılı tebligat olunca da görev yeri değişikliğini kabul etmediğinizi belirtmeniz ve yasal haklarınızı talep etmeniz gerekecektir. Acele edip yanlış karar vermeyin, işverenin yazılı tebliğini bekleyin.

Resul KURT - STAR

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com