Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

6 Aralık 2012 Perşembe

Ev hanımıyım 1981 yılında evlendim ve Almanya'ya geldim kaç yaşında emekli olur ne kadar aylık alırım?

EMEKLİLİK İÇİN EK PARA ÖDEMEM GEREKİR Mİ?

Nilgün SENGİL / ALMANYA

Ev hanımıyım. 05.06.1961 doğumluyum. 1974 yılında Türkiye’de SSK başlangıcım var. 1981 yılında evlendim ve Almanya’ya geldim. 3 yıl Almanya’da çalıştım ve 3 çocuk annesiyim. Ne kadar ödeme yapmam lazım? Kaç yaşında emekli olur ve ne kadar aylık alırım?

YANIT: 3600 güne tamamladığınız anda emekli olursunuz. Almanya ve ülkemiz sürelerinizi birleştirdiğimizde 3600 gün ediyor ise hiç para ödemeden de emekli olabilirsin. Bu durumda alacağınız aylık kısmi sözleşme aylığı olur. Tüm hesaplamaları yapabilmek ve ödeyeceğiniz miktarı söylemek için ülkemizde kaç gün çalıştığınızı bilmek gerekir.

Hasan Karahaliloğlu - SABAH AVRUPA

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com