Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

6 Aralık 2012 Perşembe

1976 doğumluyum 2001 yılından 2009 senesine kadar Almanya'da çalıştım benim emeklilik durumum nasıl olacak?

17 YAŞINDAKİ SİGORTALILIĞIM NE OLUR?

Ali ÇİÇEK / ALMANYA

1976 doğumluyum. 1993 yılından 2001 yılına kadar SSK’lıydım. 2001 yılından 2009 senesine kadar ise Almanya’da çalıştım. Şimdi ise 2009 yılı itibarıyla SSK’lıyım. Benim emeklilik durumum nasıl olacak? Almanya’daki primler duruyor.

YANIT: Her ne kadar ülkemizde 17 yaşında çalışmaya başlamış iseniz de prim gün sayınız geçerli olup sigortalılık süresinde 18 yaşını doldurduğunuz tarih esas alınır. 54 yaş ve 5675 günü tamamladığınızda emekli olursunuz. Bu durumda en erken 2030 yılında emeklilik hakkını kazanırsınız. Tabi bu arada maluliyet durumunuz veya diğer durumlar olmaz ise.

Hasan Karahaliloğlu - SABAH AVRUPA

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com