Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

24 Temmuz 2012 Salı

Bireysel emeklilik sistemine katılırsam maaşım kesilir mi?


Bireysel emeklilik sistemine girenin yetim aylığı kesilmez


Soru: Babadan yetim aylığı alıyorum. Şayet bireysel emeklilik sistemine katılırsam maaşım kesilir mi? Nasıl bir etkisi olur? Ya da hiçbir etkisi olmaz mı? Bugünkü şartlarda maaşım kesilmezse ileride sistemden emekli olduğumda, hem yetim maaşımı hem de bireysel emeklilik maaşımı birlikte alabilir miyim?

SUZAN

Cevap: Bireysel emeklilik sistemi, sosyal güvenlik sistemlerinin alternatifi olmayıp, tamamlayıcıdır. Bireysel emeklilik sistemine girmeniz halinde babanızdan dolayı aldığınız yetim aylığı kesilmez. İleride bireysel emeklilik sisteminden emekli olduğunuzda da, almakta olduğunuz yetim aylığınız kesilmez.

Ekrem SARISU - POSTA

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com