Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

23 Nisan 2016 Cumartesi

Ödenmeyen yıllık izin ücretiniz için bulunduğunuz yerdeki Çalışma ve İş Kurumu Müdürlüğü’ne şikâyette bulunabilirsiniz


Ödenmeyen izin ücretim için ne yapmalıyım?
2008 Ağustos ayında çalışmaya başladığım işyerinden 2015 Haziran’da ayrıldım. Bu sürede toplam 32 gün izin kullandım, belgeleri var. İşten ayrılırken, muhasebe, içeride sadece 28 gün ücretli izin hakkım kaldığını belirterek bana bu bedeli ödedi, ancak izinlerimi kullandığıma dair belgeleri yok, çünkü kullanmadım. Bu 30 günlük, hak ettiğim ancak hukuksuz işlem yapılarak tarafıma ödenmeyen ücretli izin hakkım için ne yapmalıyım? Berktan Tokdemir
Ödenmeyen izin ücretiniz için bulunduğunuz yerdeki Çalışma ve İş Kurumu Müdürlüğü’ne şikâyette bulunabilirsiniz. İzin ücretinizin ödenmesi için önce noterden ihtar çekip, ihtara rağmen ödeme yapılmaması halinde iş mahkemesinde dava açabilirsiniz. İşveren çalıştırdığı işçilerin izin durumlarını, yıllık izin kayıt belgesi veya izin defteri ya da kartoteks sistemiyle takip etmek zorunda. Ayrıca işçilerin yıllık ücretli izinle ilgili iddialarına karşı ispat yükümlülüğü işverene aittir.
Sezgin ÖZCAN - SÖZCÜ

AŞAĞIDAKİ KONU BAŞLIKLARI İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR:

  1. 3600 günle ne zaman emekli olabilirim?
  2. Geriye dönük Bağ-Kur kaydı yapılması için bir yol gösterir misiniz?
  3. 1986 yılından 85 günlük SSK primimi ödedim - 14 Ağustos 1991’de Kamuda işe başladım - Ne zaman emekli olabilirim?
  4. İşe giriş tarihim 1 Temmuz 1991 olup askerden sonra sigortalı oldum ne zaman emekli olurum?
  5. 1989-1991 yıllarında yaptığım askerliğimi borçlandım ve borçlanma bedelini ödedim - Acaba ne zaman emekli olabilirim?
  6. Hem anadan hem babadan aylık bağlanır mı?
  7. İş Bankası Emekli Sandığı’ndan yetim aylığı alabilir miyim?
  8. 1 Ağustos 1982’de SSK’lı olarak işe girişim var - Ne zaman emekli olabilirim?
  9. Yedek subaylık hizmet süremi birleştirmek için izlemem gereken yol nedir?
  10. Hapiste yatarken emekli olabilir miyim?
  11. 7744 gün primim var ne zaman emekli olabilirim?
  12. 9000 gün primin var ne zaman emekli olabilirim?
  13. Daha uygun şartlarla nereden emekli olabilirim?
  14. 2016 Ocak emekli aylığım ne kadar olmalı?
  15. Emekli maaşıyla aynı zamanda işsizlik aylığı alabilir miyim?
  16. 14 Ağustos 1991’de Kamuda işe başladım - Halen memur olarak çalışıyorum - Ne zaman emekli olabilirim?
  17. 1995’de Bağ-Kurlu oldum - Bugüne kadar primlerimi eksiksiz ödedim - Kaç yaşında emekli olabilirim?
  18. 1986’da 3 aylık SSK prim ödemem oldu - Bu benim giriş yılım olarak ortaya çıkar mı?
  19. 31 Aralık 1998’de isteğe bağlı Bağ-Kurlu oldum - 28 Ocak 2003 tarihinde SSK’lı olarak işe başladım - Ne zaman emekli olurum?
  20. Hizmet birleştirmesi yaptırmadım bu duruma göre ne zaman emekli olabilirim?
  21. Babamın emeklilik şartları nelerdir? - Bağ-Kur' dan mı daha önce emekli olabilir? - Yoksa SSK' dan mı?
  22. Annem çalıştığı 12 yılın ikramiyesini alabilir mi?
  23. 6300 gün prim ödemem var askerliğim yatmadı ne zaman emekli olurum?
  24. Askerlik borçlanmam yapılmamıştır borçlanmayı yaparsam ne zaman emekli olurum?
  25. Bağ-Kur’a geçersem emeklilik yaşım değişir mi?
  26. Askerliğimi borçlanırsam ne zaman emekli olabilirim?
  27. Çalışma hakkı sınırlandırılabilir mi?
  28. Vefatım halinde kızıma aylık bağlanır mı?
  29. Emekli SSK ve Bağ-Kur'luların 2016 yılında alacağı zam kaç TL olacak?
  30. Kalan SSK prim günümü doldurur doldurmaz emekli olabilir miyim?
  31. Askerliğimi borçlanırsam en erken ne zaman emekli olabilirim? - Daha ne kadar prim ödenmesi lazım?
  32. Ne şartlarda emekli olabilirim?
  33. Yüzde 74 vergi indirimim var ne zaman ve ne şekilde emekli olurum?
  34. 4 yıllık üniversite süremi 2008 yılında çıkan yasa gereği borçlanmam halinde, emeklilik yaşımdaki değişikliği öğrenebilir miyim?
  35. Geriye dönük borçlanmam mümkün olur mu? - Ne zaman emekli olabilirim?
  36. 3600 gün ile ne zaman emekli olurum? - Askerliğimi ödersem daha önce emekli olabilir miyim?
  37. SSK ve Bağ-Kuru birleştirmek için dilekçe verdim ne zaman emekli olabilirim?
  38. Eşim normal emekli veya yaş haddinden emekli ne zaman olabilir?
  39. Babam nasıl ve ne zaman emekli olur?
  40. Doğum ve yurtdışı borçlanmasıyla eşim emekli olabilir mi?

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com