Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

12 Şubat 2016 Cuma

1986 yılından 85 günlük SSK primimi ödedim - 14 Ağustos 1991’de Kamuda işe başladım - Ne zaman emekli olabilirim?

Ekim 2017 de emekli olabilirsiniz
Soru: 1 Ekim 1968 doğumluyum. 1986 yılından 85 günlük SSK primimi ödedim. 1 Ocak 1987’den itibaren 14 Ağustos 1991’e kadar da Bağ-Kur primi ödedim. 14 Ağustos 1991’de kamuda işe başladım. Ve halen memur olarak çalışıyorum. Bu tarihler arasında hiç borçlanmam yok. Askerlik yaptığım 1988-1989 arasında üzerimde dükkân olduğundan askerlik süresince de kesintisiz prim ödedim. Ne zaman emekli olabilirim?
Sabit TAN
Cevap: Dünkü gazetemizde Sabit Tan’ın sorusunun cevabı olarak yanlışlıkla farklı bir soru cevabını yayımladığımızı okurumuzun uyarısı üzerine fark ettik. Doğru cevap aşağıdadır. düzeltir özür dileriz. Emekli olmak için; 25 tam yıl fiili hizmet süresi ve 49 yaş şartlarına tabisiniz.  Fiili hizmet süresi şartını sağlamış olduğunuzdan, 49 yaşınızı dolduracağınız 1 Ekim 2017’de emekli olabilirsiniz.  Hizmet süresi şartını sağladığınızdan isterseniz aylıksız olarak işinizden ayrılabilirsiniz. Ancak bu durumda da 49 yaşınızı dolduracağınız 1 Ekim 2017 de emekli aylığınız bağlanır. Emekli ikramiyenizi de bu tarihte alabilirsiniz.

Ekrem SARISU - POSTA
SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA


Ali ÖZTÜRK Ekonomist
SGK Sorularınız İçin Yazın:

SSK ve Bağ-kur Emeklilik Hesaplama

En erken nasıl emekli olacağınızı öğrenmek ister misiniz?

Emeklilik durumunuz hakkında merak ettiğiniz soruları emeklilikuzman@gmail.com adresine gönderebilirsiniz!

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com