Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

4 Şubat 2016 Perşembe

Kalan SSK prim günümü doldurur doldurmaz emekli olabilir miyim?


Prim günümü doldurunca emekli olabilir miyim?
Benim bölük pörçük çalışma hayatım var. Artık yaşlandım, bu halde çalışıp prim günümü doldurmaya çalışıyorum. Sorabileceğim kimse de yok. Yardım ederseniz çok sevinirim. 3600 günü hayal ederek bir kuvvet çalışıyorum.  Kendi hesaplarıma göre 3600 günü doldurunca emekli olacağımı zannediyordum ama sanki öyle değil, okuduklarımdan. 26 Temmuz 1964 doğumluyum. İşe girişim 5 Aralık 1987 ve 3150 prim günüm var. Kalan prim günümü doldurur doldurmaz emekli olabilir miyim? İlknur Dicle Gürün
Normal emeklilikte olduğu gibi, 3600 prim günüyle yaştan emeklilikte de yaş kademesi var. 15 yıl sigortalılık süresi, 3600 prim günü ve 50 yaş şartlarını 23 Mayıs 2011 tarihinden sonra sağlamış olacağınızdan, 58 yaşınızı da doldurmanız gerekiyor. Sonuç itibariyle 3600 prim gününü tamamladığınızda emekli olamıyorsunuz, 58 yaşınızı dolduracağınız 26 Temmuz 2022 tarihinde emekli olabiliyorsunuz. 
Sezgin ÖZCAN - SÖZCÜ

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA


Ali ÖZTÜRK Ekonomist
SGK Sorularınız İçin Yazın:

SSK ve Bağ-kur Emeklilik Hesaplama

En erken nasıl emekli olacağınızı öğrenmek ister misiniz?

Emeklilik durumunuz hakkında merak ettiğiniz soruları emeklilikuzman@gmail.com adresine gönderebilirsiniz!

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com