Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

20 Mayıs 2011 Cuma

Torba yasasında yararlanarak 2011 yılında SSK'lı oldum emekli olabilmem için ne kadar prim gerekiyor?

Primi 1260 güne tamamlayacağınız tarihte emekli olabilirsiniz

Soru: Ben 1961 Doğumluyum. 1978 de SSK lı çalışmaya başladım. 1996  gün prim ödemem var. 2004 yılında Bağ-Kur’a geçtim. Torba yasasında yararlanarak 2011 yılında SSK'lı oldum. Emekli olabilmem için ne kadar prim gerekiyor? ALPEREN

Cevap:
2011 de başlayan sigortalı çalışmanızla en az 1260 gün prim ödemeniz halinde, SSK da emekli olmak için; 25 yıl sigortalılık süresi, 5000 gün prim ödeme ve 44 yaş şartlarına tabi olursunuz. Prim ödemenizi 1260 güne dolduracağınız tarihte emekli olabilirsiniz.  


Ulusal Basında Yazan Sosyal Güvenlik Uzmanları Tarafından Cevaplanmış Sorular İçin Tıklayınız  Ekrem SARISU - POSTA

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com