Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

2 Mayıs 2011 Pazartesi

Emeklilere çift maaş müjdesi hk.

Değerli www.emeklilikhaber.com üyeleri; Yeni SGK haberlerini sitemizden okuyabilirsiniz.
Sosyal Güvenlik Kurumu emeklilere ikinci gelir kapısı açacak "tamamlayıcı emeklilik" sistemini teşvik edecek. İkinci bir maaş kazandıracak 'sandık' türü uygulamalar yaygınlaşacak ve böylece vatandaşın emekli olduktan sonra ani gelir kaybına maruz kalmasının önüne geçilecek... http://www.emeklilikhaber.com/yazi/emeklilere-hangi-sistem-uygulanarak-cift-maas-verilecek

Yeni Gelen Yorumlar www.emeklilikhaber.com
Son Eklenenler www.emeklilikhaber.com
--
www.emeklilikhaber.com tanıtım ve tavsiye mesajı:
 
Değerli arkadaşım;
Bu e-postayı size faydalı bir siteyi duyurmak için gönderiyorum.

Sigortalı çalışıyorsanız  yeni SGK haberlerini günlük olarak yayınlayan bir site var.

Düzenli olarak önemli gelişmeleri takip edebilirsiniz.

Ayrıca İş arkadaşlarınızın ve tanıdıklarınızın önemli SGK gelişmelerinden
haberdar olmalarını istiyorsanız onlara bu siteyi tavsiye ediniz. 
Ziyaret İçin Tıkla www.emeklilikhaber.com
RSS Aboneliği http://feeds.feedburner.com/emeklilikhaber

SSK ve Bağ-kur Emeklilik Mail Grubuna Üye Olmak için

emeklilikhaber+subscribe@googlegroups.com adresine boş bir mesaj atın.

Önemli SGK gelişmelerinden haberiniz olsun.

 
Siteyi tavsiye etmek için bu e-maili olduğu gibi arkadaşlarınıza FW edebilirsiniz.

Ali ÖZTÜRK Ekonomist  Emeklilik Sorularınızı Yanıtlıyor http://aliozturkekonomist.blogspot.com
  1. 5 yıllık vergi mükelefiyiz ama Bağ-kura hiç kaydımız yok geriye dönük kayıt yaptırabilir miyiz?
  2. SSK ilk işe giriş tarihim 01.12.1985 olup toplamda 6150 gün ödenmiş primim var ben ne zaman emekli olabilirim?
  3. 1969 doğumluyum 06.05.1984 tarihinde sigortalı çalışmaya başladım ne zaman emekli olabilirim?
  4. 1992 yılında vergi dairesine kaydım var yalnız Bağ-kur'a kaydım yok şimdi 1992 yılından Bağ-kur kaydı yaptırıp borçlanabilir miyim?
  5. Torba yasaya göre 1999'dan önce sigortalı işe başlamış olanların eski sisteme göre emekli olabilecekleri söylentisi var doğru mudur?
  6. Eşim 1989 senesinde Bağ-kurlu oldu ve 24 ay Bağ-kur primi yatırdı 1990 ile 1991 senesinde iki kızımız dünyaya geldi acaba eşim doğum borçlanmasından faydalanabilir mi?
  7. Doğum borçlanması için başvurdum SGK'dan ödeme belgesi geldi ancak ödeyemedim ileride tekrar doğum borçlanmasına başvurma hakkım var mı yoksa hakkımı kaybettim mi?
  8. Babam 10.01.1961 doğumlu SSK girişi 01.04.1983 tarihi olup 2800 gün primi var 3600 günden nasıl ve ne zaman emekli olabilir?
  9. Ben 02.03.1967 doğumluyum 14.05.1985 tarihinde işe başladım şu an 8000 günüm var ne zaman emekli olabilirim?
  10. Bağ-kur ekstresinde görülen borcumu yeni çıkacak aftan yararlanarak ödeyeceğim emekli olurken başka sorunlar çıkmaması için şimdiden ne yapmalıyım?
  11. İsteğe bağlı Bağ-kur ödüyorum fakat yakında SSK'lı bir işe gireceğim isteğe bağlı sigortayı sonlandırmak için ne yapmalıyım?
  12. Kendi isteğimle ne zaman işten ayrılırsam kıdem tazminatı alabilirim?
  13. Yeni Bağ-kur affı çıktığında aylık primlerimi ödemeden yalnızca eski Bağ-kur borcumu taksitlendirebilir miyim?
  14. 1995 SSK girişliyim 1984 ve 1988 doğum tarihli iki çocuğum var ben de doğum borçlanmasından faydalanabilir miyim?
  15. Torba yasada 25 yıllık sigortalılık süresini ve yaşını doldurmuş fakat prim eksiği olanlara aradaki boşlukları ödeyerek emekli olma hakkı var mı?
  16. Sigorta başlangıcım 1.1.1986 tarihidir şu anda 7000 günüm doldu ne zaman emekli olabilirim?
  17. 1955 doğumluyum 1971 ve 1975 tarihleri arasında sigortam var askerlik borçlanması yaparak emekli olabilir miyim?
  18. Belli tarihlerde sigortalı çalışarak 6 ay veya 1 yıl boşluk verip tekrar çalışmaya başlayan kişiler aralardaki boşlukları ödeyebiliyor mu?
  19. 6000 günün üstünde SSK primim var ben ne zaman emekli olabilirim?
  20. 1988 yılında vergi ve dernek kaydım var fakat Bağ-kur kaydım 2000 yılında başladı aradaki süreyi borçlanabilir miyim?
  21. Doğum borçlanması bedelini taksitle ödeyebilir miyiz?
  22. Doğum borçlanması için çıkartılan tutar 1 ay içinde ödenmezse hakkımız zayi olur mu?
  23. İmam nikahı olan eşe kocasından dolayı dul aylığı bağlanır mı?
  24. Yaşımı bugünden sonra büyütsem emekliliğime etkisi olur mu?
  25. 1995 yılında esnaflıktan Bağ-kur girişim var 6 ay yatırdım ve kapattırdım 2011 yılına kadar aradaki süreyi toplu olarak ödeyebilir miyim?

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com