Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

16 Ocak 2012 Pazartesi

Köylülerin GSS Durumu hk.

Köyde Yaşayanların GSS Durumu

Soru: Ben 2010 mezunu öğretmenim ama henüz atamam gerçekleşmedi ve bugüne kadar da hiçbir yerde çalışmadım. GSS hakkında bilgi almak istiyorum. Babam Bağ-Kur emeklisi olarak 595 TL aylık alıyor. Dört kardeşiz ve diğer üç kardeşim evli, yani ailemle bir tek ben yaşıyorum ve köyde ikamet etmekteyiz. GSS konusunda hangi yollar ve aşamalar gerekiyor?


Ahmet ELMAS

Cevap: Ailenizin ve gelir ve harcama durumuna göre yapılacak tespite bakılarak GSS priminiz takdir edilecek. Ben yaşadığınız yer ve gelir durumunuza göre bir GSS primi tahakkuk etmemesi gerektiğini, aylık gelir durumunuza göre primsiz olarak GSS’den yararlandırılacağınızı düşünüyorum. Babanız ve anneniz zaten Bağ-Kur emekliliği ve bakmakla yükümlü olunan kişi kapsamında sağlık yardımından yararlanacaklar. Bunun için ikamet ettiğiniz yer Kaymakamlığının Yeşil Kart bürosuna başvurmanızı salık veririm.

ŞEVKET TEZEL - SÖZCÜ

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com