Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

16 Temmuz 2016 Cumartesi

Hangi şartlarda ve kaç yaşında emekli olabilirim?

http://www.emeklilikhaber.com/yazi/ssk-ve-bag-kur-emeklilik-hesaplama-2/
225 gün daha prim ödeyip 56 yaşı dolduracaksınız
Soru: 24 Mart 1979 doğumluyum. Sigorta başlangıç tarihim 6 Şubat 1996 olup 5600 gün prim ödemem var. Hangi şartlarda ve kaç yaşında emekli olabilirim?
S.TAMAN
Cevap: Emekli olmak için; 25 yıl sigortalılık süresi, 5825 gün prim ödeme ve 56 yaş şartlarına tabisiniz. 225 gün daha prim ödeyerek toplam priminizi 5825 güne tamamlamanız şartıyla, 56 yaşınızı dolduracağınız 24 Mart 2035’de emekli olabilirsiniz.

Ekrem SARISU - POSTA

AŞAĞIDAKİ KONU BAŞLIKLARI İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR:

  1. Yüzde 55 özürlü oranında sürekli raporum var vergi indirimimi aldım ne zaman emekli olurum?
  2. 1986 yılı Nisan ayı Bağ-Kur girişim var ne zaman emekli olabilirim?
  3. 15 ay askerlik yaptım askerlik borçlanması yaparsam daha erken emekli olabilir miyim?
  4. 1985 yılından sigortalıyım 3900 günüm var ne zaman emekli olabilirim?
  5. Askerliğimi borçlanırsam kaç yaşında emekli olurum?
  6. Mahkeme kararı ile yaşımı 2 yaş büyüterek 1968 doğumlu olarak değiştirdim ne zaman emekli olurum?
  7. Yeni durumum emeklilikte avantaj sağlıyor mu?
  8. Askerlik dönemi için prim ödememi yaparsam ne zaman emekli olurum?
  9. Devletle davalı olduğumdan 5 yıldır sigorta yaptırmıyorum ne zaman ve ne şekilde emekli olabilirim?
  10. Sosyal güvenlik destek primi SGDP kesintisi ne zaman başladı?
  11. Emeklilere müjde - SGDP KESİNTİSİ HANGİ TARİH İTİBARİYLE KALDIRILDI? - Ayrıntıları okumak için tıklayınız!
  12. Mirası reddedenler yetim aylığı alabilir mi? - İŞTE EMSAL YARGITAY KARARI - Ali TEZEL yazdı!
  13. İşten çıkarıldım yasal haklarımı alabilir miyim?
  14. Sağlık primi ödemeden sağlık yardımlarından yararlanıp yararlanamayacağı hakkında bilgi alabilir miyiz?
  15. 3600 günle ne zaman emekli olabilirim?
  16. Geriye dönük Bağ-Kur kaydı yapılması için bir yol gösterir misiniz?
  17. 1986 yılından 85 günlük SSK primimi ödedim - 14 Ağustos 1991’de Kamuda işe başladım - Ne zaman emekli olabilirim?
  18. İşe giriş tarihim 1 Temmuz 1991 olup askerden sonra sigortalı oldum ne zaman emekli olurum?
  19. 1989-1991 yıllarında yaptığım askerliğimi borçlandım ve borçlanma bedelini ödedim - Acaba ne zaman emekli olabilirim?
  20. Hem anadan hem babadan aylık bağlanır mı?

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com