Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

28 Ağustos 2013 Çarşamba

Halen Bağ-Kur primi ödüyorum ne zaman emekli olurum?


51 yaşınızı dolduracağınız tarihte emekli olabilirsiniz

Soru: 10 Şubat 1968 doğumluyum. 1989’un 12 nci ayıda sigortalı oldum. 1990 yılının 2.nci ayında çıktım. 70 gün prim ödemem var. 1990 yılının  3 ncü ayda Bağ-Kurlu oldum. Halen Bağ-Kur ödüyorum. Ve 1988 1989 yılında askerlik yaptım. 

2008 yılında askerliğimi 18 ay olarak borçlandım. Ve borçlanma bedelini ödedim. Ne zaman emekli olurum? 

Mustafa DOĞAN


Cevap: Emekli olmak için; 25 tam  yıl prim ödeme ve 51 yaş şartlarına tabisiniz. Prim ödemeniz   yeterli olduğundan, 51 yaşınızı dolduracağınız 10 Şubat 2019 da emekli olabilirsiniz.

Ekrem SARISU - POSTA

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com