Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

14 Şubat 2013 Perşembe

Emeklilik tarihimi acaba doğru mu hesapladım?

Emeklilik tarihimi acaba doğru mu hesapladım?

22.06.1966 doğumluyum. 01.02.1987 sigorta başlangıç tarihim. Aralıklarla bugüne kadar toplam 4180 gün prim ödemem var. Bu yıl doğum borçlanması yaparak (1990 doğumlu bir oğlum var) 720 gün daha ödediğim zaman, benim hesabıma göre Ekim-Kasım gibi emekli olabiliyorum. Acaba doğru mu hesapladım, öğrenebilir miyim? 

Hülya Uncu

01.02.1987 sigorta başlangıcıyla 4/a (SSK) statüsünden emeklilik için 20 yıllık sigortalılık süresi, 43 yaş ve 5150 prim günü şartlarına tabisiniz.

Sigortalılık süresi ve yaş şartını sağlamışsınız. 720 gün doğum borçlanması yapmanız halinde prim gününüz 4900 gün olur ve 250 gün eksiğiniz kalır. 250 gün için de 8 ay 10 gün daha prim ödemeniz gerekiyor. Ara vermeden prim ödemeye devam ederseniz Eylül ayında emekliliğe hak kazanırsınız.  


Sezgin ÖZCAN - SÖZCÜ

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com