Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

18 Aralık 2012 Salı

Sekiz yıl önce aldığım arsayı müteahhide altı daire karşılığında verdim KDV ödemem gerekiyor mu? - ARSA KARŞILIĞI ALINAN DAİRELERE KDV ÖDENECEK Mİ?

ARSA KARŞILIĞI ALINAN  DAİRELERE KDV ÖDENECEK Mİ?

SORU: Üç yıl önce SSK’dan emekli oldum. Herhangi bir iş yapmıyorum. Sekiz yıl önce aldığım arsayı, müteahhide altı daire karşılığında verdim. Arsayı müteahhide teslim ederken ve müteahhit tarafından daireler bana teslim edilirken KDV ödemem gerekiyor mu?

Nuri DEMİROK/İZMİR

YANIT: Maliye Bakanlığı’nın 60 Seri No.lu KDV Sirküleri’nde yaptığı açıklama uyarınca, arsayı müteahhide tesliminizde KDV uygulanmayacak. Ancak 30 Seri No.lu KDV Genel Tebliği uyarınca, müteahhit arsa karşılığı olan altı daireyi size teslim ederken yüzde 1 veya 18 KDV uygulayacak. Hemen belirteyim, Danıştay’ın verdiği kararlara göre, müteahhidin arsa sahibine daire teslimi KDV’ye tabi değil. Bunun için de Yargıya başvurulması gerekiyor.

Şükrü KIZILOT - HÜRRİYET

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com