Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

18 Aralık 2012 Salı

Ben doğruyu söyledim milyonluk KDV geldi - DOĞRUYU SÖYLEMEK NE ZAMANDAN BERİ KDV'YE TABİ?

DOĞRUYU SÖYLEMEK NE ZAMANDAN BERİ KDV’YE TABİ

SORU: İşyerime gelen maliyeciler, şirketin defterlerini görmek istediler. Ben de “Defterler boş. Muhasebeyi bilgisayarda tutuyoruz. Bir saat izin verin defterlere döküm alayım” dedim. Durumu belirten bir tutanak tutup, “Yarın yine geliriz” dediler. Ertesi gün geldiklerinde, bilgisayardan döküm alınmış defterleri gördüler. Yine bir tutanak tutup gittiler. Bir ay sonra, bir milyon lira civarında KDV ve bir o kadar ceza geldi. Meğer defterleri yazmadan “KDV indirimi” yapamıyormuşuz. Bitişik komşum, “süre verin defterleri ibraz edeyim” demiş. Ona ceza gelmedi. Ben doğruyu söyledim, milyonluk KDV geldi. “Bilgisayarla tutuyoruz” demeyip, ibraz için süre isteseymişim hiç bir şey olmazmış. Ben şimdi ne yapayım?

Oktay KURTBÖKE/İSKANBUL

YANIT: Rahat olun,  şu yolu izlerseniz vergi ve cezanın tamamı kalkar. Vergi ceza ihbarnamesinin size tebliğ tarihinden itibaren 30 gün içinde vergi mahkemesine dava açın. Dilekçenizde, indirim konusu KDV’lere ilişkin fatura vb. belgelerin listesini yapıp, ibraz edeceğinizi belirtin. KDV’ler ve cezaların tamamı kalkar.

Şükrü KIZILOT - HÜRRİYET

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com