Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

3 Aralık 2012 Pazartesi

Eşimden yeni boşandım - SSK emeklisiyim - Benim gibi SSK emeklisi olan vefat etmiş annemden veya babamdan yetim aylığı alabilir miyim?

Emekli olduğundan SSK’dan yetim aylığı alamazsınız 

Soru: Eşimden yeni boşandım. SSK emeklisiyim. Benim gibi SSK emeklisi olan vefat etmiş annemden veya babamdan yetim aylığı alabilir miyim? Veya birinden alabilir miyim? SULTAN 

Cevap: SSK kendi çalışmalarından dolayı emekli aylığı alan kız çocuklarına ana ve babalarından dolayı yetim aylığı bağlamaz. Emekli olduğunuzdan maalesef SSK’dan yetim aylığı alamazsınız. Anne veya babanızdan biri Emekli Sandığından emekli olsaydı, yetim aylığı alabilirdiniz. Çevrenizde sizin gibi SSK’dan emekli olup, Emekli Sandığından yetim aylığı alanlar olabilir. Bunlar sizi yanıltmasın. Bu durum yasalar arasındaki farktan kaynaklanıyor. 

Ekrem SARISU - POSTA

Ziyaret İçin Tıkla www.emeklilikhaber.com 
RSS Abone Ol www.feeds.feedburner.com/emeklilikhaber 

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com