Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

8 Kasım 2012 Perşembe

En hızlı tarayıcı sıralaması - TIKLA ÖĞREN!

Tarayıcı savaşları!,New Relic,Opera Mini

Tarayıcı savaşları!


İnternette her ay 40 milyar sayfa görüntülemesi yapan New Relic şirketinin çalışmasına göre Windows’ta en hızlı çalışan tarayıcı Microsoft’un Internet Explorer (IE) 10 çıktı. Windows platformunda en hızlı tarayıcı sıralamasında ikincilik Internet Explorer 9’un, üçüncülük ise Firefox 15’in oldu. 


Bu platformda, Safari 5 ve Chrome 21 de ilk beşe girdi. Mac işletim sisteminde ise Chrome’un daha eski versiyonu olan 19 en hızlı tarayıcı olarak öne çıkarken, Chrome 19'u, yine Chrome'un, 21, 22, 20 ve 18. sürümleri izledi. Mac'te en hızlı ilk 5 tarayıcıyı kapatan Chrome'u, Firefox 15 izledi. 

Mobil platformlardaki en hızlı tarayıcı sıralamasında ise Blackberry 5 işletim sistemi açık ara birinci olurken, onu Opera Mini 5.1, Opera Mini 4.4 izledi. Tarayıcıların pazar payına bakıldığında ise Windows platformunda Chrome yüzde 41, Mac'te Safari yüzde 61, mobilde ise Safari yüzde 87 ile birinci sırada yer aldı. HABERTÜRK

emeklilikhaber.com Blog | Son Eklenen 25 Haber


  1. Google'da en çok aranan 5 kelime
  2. Yeni SGK ve Emeklilik Haberlerini okumak için www.emeklilikhaber.com sitesini ziyaret edebilirsiniz.
  3. SSK ve Bağ-kur Emeklilik Hakkında 71 Soru 71 Cevap
  4. Emeklilik için yaşı beklemek üzere işten ayrılacak olanların dikkatine!
  5. Çalıştığım şirketi üzerime devraldım primlerimi halen SSK'ya yatırmaktayım SSK'lı olarak emekli olmamda bir mahsur olur mu?
  6. Yeni kanuna göre ne zaman emekli olabilirim?
  7. Emekli olursam babamdan dolayı aldığım yetim maaşı kesilir mi?
  8. SSK'dan emekliyim özel bir sektörde SSK'lı olarak çalışıyorum bunu SGK'ya bildirmem gerekiyor mu?
  9. 1 Ekim 1985 tarihinde SSK'lı oldum 1983 ve 1989 doğumlu iki çocuğum var doğum borçlanması yapabilir miyim?
  10. SSK dosyasında Bağ-kur hizmetlerini birleştirme - Bağ-kur dosyasında SSK hizmetlerini birleştirme - EMEKLİLİK ÖNCESİNDE HİZMET BİRLEŞTİRME İŞLEMLERİ
  11. En kısa zamanda nasıl emekli olabilirim? - Emeklilik için nasıl bir yol izlemeliyim?
  12. 3 Dakikada Kasko Teklifiniz Hazır!
  13. Geriye dönük SSK prim boşluklarını toptan ödeyerek emekli olabilir miyim?
  14. SSK primlerim 4/A ve 35/A olarak geçiyor emeklilikte yer altı indiriminden ne kadar faydalanabiliyorum?
  15. Toplam 9.166 gün primim var ne zaman emekli olabilirim?
  16. TSK'da astsubay olarak çalışıyorum ne zaman emekli olacağımı bildirir misiniz?
  17. Askerlik süremi borçlanırsam emekli maaşıma katkısı olur mu?
  18. Emekli Sandığı Hizmetlerinde Artık İhyaya Gerek Yok - 5 İLA 10 YIL ARASI HİZMETİ OLAN ESKİ MEMURLARIN DİKKATİNE!
  19. Geriye dönük haklarımı istedim onlarda böyle bir şey olmaz haklarını elektriğe, suya ve ikramiyeye say diyorlar hakkımı nasıl alacağım?
  20. Çalışanları işten attıracak sözler - İŞYERİNDE DİKKATLİ OLUN!
  21. 2001 yılından itibaren isteğe bağlı SSK'lı olarak primlerimi düzenli olarak ödedim SSK'dan emekli olabilir miyim?
  22. 15 bin liraya dükkan 64 bin liraya daire - HEM DE TOKİ'DEN TAKSİTLE!
  23. Kendi isteğimle işten ayrıldığım takdirde kıdem ve ihbar tazminatı alabiliyor muyum?
  24. Eşimin prim günü kaç gün olacak ve ne zaman emekli olacak?
  25. 20 Eylül 1997 tarihinde SSK'lı oldum 1993 yılında 19 ay askerlik yaptım nasıl emekli olabilirim?


Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com