Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

12 Temmuz 2012 Perşembe

Emeklilik başvurumu şu anki işyerimin bağlı olduğu SGK merkezine mi yapmalıyım?

Emekliliği hak etmiş durumdasınız
Soru: 31 Ocak 1962 doğumluyum. 11 Kasım 1986'da 657 sayılı kanuna bağlı Devlet memuru olarak çalışmaya başladım. Bu arada yedek subay olarak askerliğimi yaptım ve tekrar devlet memurluğuna geri döndüm. 14 Eylül 1989'dan itibaren üniversitede asistan olarak çalıştım (2547 sayılı kanuna tabi olarak). Eylül 1992'den itibaren de SSK'lı olarak bugüne kadar çalıştım. SSK'da 6932 gün primim var. Emeklilik hakkımı kazanmış durumda mıyım? Emeklilik başvurumu şu anki işyerimin bağlı olduğu SGK merkezine mi yapmalıyım?

Altan GÖRSEVAL
Cevap: Emekli olmak için; 25 yıl sigortalılık süresi, 5300 gün prim ödeme ve 49 yaş şartlarına tabisiniz. Aranan şartları sağlamış olduğunuzdan istediğiniz zaman emekli olabilirsiniz. Emekli başvurunuzu bulunduğunuz yerdeki sosyal güvenlik il veya merkez müdürlüğüne yapabilirsiniz.

Ekrem SARISU - POSTA

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com