Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

14 Şubat 2013 Perşembe

Sigortalı bir işe girersem aldığım dul aylığı kesilir mi?

Vefat eden eşinden dul aylığı alan eş sigortalı çalışmaya başladığında aylığı kesilmez


Soru: 2009 da eşimi kaybettim 2 yaşında bir oğlum var. Vefat ettiği tarihten itibaren oğlum ve ben dul ve yetim aylığına bağlandık. Ben sigortalı bir işe girersem arkadaşlarım maaşımın kesilebileceğini söylediler. Bu konuda beni bilgilendirebilir misiniz? Sigortalı bir işe girersem aldığım dul aylığı kesilir mi?  

Özgür ÖZER

Cevap: Sigortalı çalışmaya başlayan eşin almakta olduğu dul aylığı kesilmez. Sigortalı işe girdiğinizde dul aylığınız kesilmez. Eşinizden sizden başka aylık alan çocuğunuz olduğundan dul aylığınızın oranı da değişmez. 


Ekrem SARISU - POSTA


Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com