Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

24 Ağustos 2017 Perşembe

SSK emeklisiyim eşimden boşandım SSK emekli olup vefat eden babamın maaşını alabilir miyim?

SSK emeklisi olup babasından yetim aylığı alan kız çocuğu yoktur
Soru: SSK emeklisiyim. Eşimden boşandım.  SSK emekli olup vefat eden babamın maaşını alabilir miyim? Herkese çift maaş bağlanıyor.  Bu nasıl kanundur anlamış değilim.
HÜLYA
Cevap: Yasalar maalesef bırakın siz uzmanlarının bile zaman zaman ikileme düştüğü kadar karmaşık. Bu yüzden yasayı anlamamanız gayet normal. SSK emekli kız çocuğunu ana veya babasında yetim aylığı bağlamaz. Herkes olarak kast ettiğiniz: SSK emeklisi olup, emekli sandığı emeklisi olan babasından yetim aylığı bağlananlar ve kendisi emekli olmayıp, vefat eden eşi ve babasından aylık bağlananlar olabilir. Yoksa emekli olup ana veya babasından dolayı SSK’dan yetim aylığı bağlanan kız çocuğu yoktur.

Emeklilik ve çalışma hayatı hakkında daha fazla bilgi için tıklayın

Kaynak: Ekrem SARISU - POSTA

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com