Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

13 Temmuz 2017 Perşembe

1260 günle emekli olma şans şansı olduğunu yazmışsınız benim de emekli olma şansım var mı?

1260 günle emekli olunamıyor 
Soru: 5 Mayıs 1955 doğumluyum. 1969 yılında sigortalı oldum ve SSK’ya 145 gün prim ödedim. 1975 yılında 20 ay askerlik yaptım. Askerliğimi borçlanmadım. Posta gazetenizdeki bir açıklamamızda 1260 günle emekli olma şans şansı olduğunu yazmışsınız. Benim de emekli olma şansım var mı? Varsa ne yapmak gerekli?
Müslüm FIRAT
Cevap: 1260 günle kimse emekli olamaz. Ortada bir yanlış anlama olmalı. Çünkü Posta gazetesine de bu yönde bir açıklamamız olmadı. Emekli olabilmek için en az 3600 gün prim ödemeniz gerekir. Askerliğinizi borçlandıktan sonra 2855 gün daha prim ödeyerek toplam priminizi 3600 güne tamamlayacağınız tarihte emekli olabilirsiniz.


Emeklilik ve çalışma hayatı hakkında daha fazla bilgi için tıklayın

Kaynak: Ekrem SARISU - POSTA

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com