Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

30 Aralık 2015 Çarşamba

Geçmiş yıllarımın kıdem tazminatını alabilir miyim?

Aralıklarla olsa da tüm çalışma süresi için emekli ikramiyesi ödenir
Soru: 1974 yılında sigortalı oldum. 1977 yılında belediyeye işe başladım. 1980 yılında istifa ettim. 1989 yılında tekrar aynı belediyeye başladım. 1992 yılında da tekrar istifa ettim. 2 ay önce emekli oldum. Geçmiş yıllarımın tazminatını alabilir miyim?
Mehmet Ali KARACA/MUĞLA
Cevap: Fasılalarla olsa da aynı işveren yanındaki tüm çalışma süresi için kıdem tazminatı ödemesi gerekir. Ancak bunun için belediyeden emekli olmanız gerekir. Belediyeden 1992 de istifa ederek ayrıldığınıza ve 2 ay önce de emekli olduğunuza göre, muhtemelen başka bir işyerinde çalışırken emekli oldunuz. Bu nedenle belediyeden kıdem tazminatı alamazsınız.  Ancak belediyede çalışırken emekli olsaydınız, belediyedeki çalışma sürelerinin tamamı için kıdem tazminatı alabilirdiniz.
Ekrem SARISU - POSTA 

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA



Ali ÖZTÜRK Ekonomist
SGK Sorularınız İçin Yazın:

SSK ve Bağ-kur Emeklilik Hesaplama

En erken nasıl emekli olacağınızı öğrenmek ister misiniz?

Emeklilik durumunuz hakkında merak ettiğiniz soruları emeklilikuzman@gmail.com adresine gönderebilirsiniz!

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com