Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

16 Mayıs 2013 Perşembe

Emekli Sandığından emekli maaşı almaktayım ayrıca vefat eden Bağ-Kur emeklisi babamın dosyasından yetim maaşı alabilir miyim?

Bağ-Kur emeklisi babamdan yetim maaşı alabilir miyim?

Emekli Sandığından emekli maaşı almaktayım. Vefat eden Bağ-Kur emeklisi babamdan yetim maaşı alabilir miyim? 

Nihal Özgüneş

Emekli Sandığından emekli maaşı aldığınızdan, Bağ-Kur’lu babanızdan maalesef yetim aylığı alamazsınız. Tersi olsaydı, yani babanız Emekli Sandığından, siz Bağ-Kur’dan emekli olsaydınız yetim aylığı alabilirdiniz. Sosyal güvenlik kurumları ve kanunları birleşti ama bazı çarpıklıklar devam ediyor.

Sezgin ÖZCAN - SÖZCÜ

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com