Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

26 Aralık 2012 Çarşamba

Turgut Özal'ın hastaneye götürülürken ayakta ve hayatta olduğunu gösteren fotoğrafı - AHMET ÖZAL İLK DEFA BASINLA PAYLAŞTI!


Ahmet Özal'dan bir şok iddia daha

Ahmet Özal'dan bir şok iddia daha


Ahmet Özal babasının ölümüyle ilgili bir basın toplantısı düzenleyerek dikkat çeken açıklamalar yaptı. Özal babasının hastaneye götürülürken ayakta ve hayatta olduğunu gösteren bir fotoğrafı da basına dağıttı. Özal ayrıca babasına düzenlenen suikastte Bedrettin Dalan'ın ateş edilmeden eğilmesine dikkat çekti.


Ahmet Özal düzenlediği basın toplantısında babasının saçını haftaya yetklililere teslim edeceklerini ve şimdiye kadar neden teslim etmediklerini açıkladı. Ahmet Özal'ın, Merhum Cumhurbaşkanı'nın hastaneye götürülürken çekildiği fotoğrafı basın mensuplarıyla paylaşması toplantıya damgasını vurdu.

Merhum Cumhurbaşkanı Turgut Özal’ın oğlu Ahmet Özal, faili meçhuller ve şüpheli ölümlerde kesinlikle zaman aşımı olmaması gerektiğini ifade ederek, ”Zaman aşımının Meclis’te, kanun değişikliğiyle kaldırılması gerekir” dedi.

Ahmet Özal, Taksim’deki The Green Park Otel’de basın toplantısı düzenledi. Babası Turgut Özal’ın ölümüne ilişkin iddialar konusunda yaptığı açıklamalar nedeniyle eleştirilere, hatta haksız iftiralara maruz kaldığını belirten Özal, bu nedenle, basın toplantısı düzenleme ihtiyacı hissettiğini söyledi.

Kendisine en çok ”Turgut Özal’ın ölümüyle ilgili niye şimdiye kadar konuşmadınız da şimdi konuşuyorsunuz?” sorusunun yöneltildiğini belirten Ahmet Özal, şöyle konuştu: ”İnsanlar bunu haklı olarak sorabilirler, çünkü yaptıklarımı bilmiyorlar. Ben, 1993 yılından itibaren bu işle mücadele ettim. 1997 yılında sesimi duyurabildim. Arşivden bulunabilir, kasım ayı Tempo dergisinde, bugün söylediklerimin tümü vardır. Sadece babamla ilgili değil, Türkiye’nin en karanlık yılı 1993’ün meseleleriyle ilgili. 1998’de Fatih Altaylı’nın ’Teke Tek’ programında da bu konuyu tartıştım. Hatta o dönemde yapılan anket çalışmasında da halkımızın yüzde 95’i inanmadığını söylemişti. Ben o zaman da ’Kamuoyu vicdanını rahatlatmak için bu işin incelenmesi gerekir’ demiştim. Meclis’te 1999’da milletvekili olduğum zaman önerge vermiştim. Ben o zaman da 25 milletvekili arkadaşımla babamın ölümü ve 93 yılının aydınlatılması için Meclis’te komisyon kurulması için uğraştım. Maalesef kimse bunları ciddiye almadı ve önergem rafa kaldırıldı.” Turgut Özal’ın ölümünü, gündeme gelmek için kullandığı yönündeki iddiaların kendisini üzdüğünü dile getiren Ahmet Özal, ”Ben 10 sene boyunca Başbakanlık Köşkü’nü de Cumhurbaşkanlığı Köşkü’nü de gördüm. Benim şov yapmaya, dikkat çekmeye ihtiyacım yok, bu konuda hevesim de yok. Bunu yazan arkadaşlar, buraların kapısını dahi görmemiştir” diye konuştu.

Turgut Özal gibi Eşref Bitlis, Cem Ersever, Uğur Mumcu, Çetin Emeç ile Madımak ve Başbağlar olayların aydınlatılması gerektiğini kaydeden Özal, ancak bu ölümlere ilişkin dosyaların zaman aşımı nedeniyle rafa kaldırılmasından endişe ettiğini söyledi.

Ahmet Özal, sözlerine şöyle devam etti: ”Yakın zamanda bir sürü insanın ölümleri rafa kaldırılacak. Buradan Meclis’e sesleniyorum. Faili meçhuller ve şüpheli ölümlerde kesinlikle zaman aşımı olmamalıdır. Zaman aşımının Meclis’te, kanun değişikliğiyle kaldırılması gerekir. Kanun değişikliğini sayın Tayyip Erdoğan, AK Parti ile diğer partilerden rica ediyorum. Çünkü bu sadece benim meselem değil. Bu mesele herkesin meselesi. Benim mücadelem sadece rahmetli babamla ilgili değildi. Her konuşmamda rahmetli babamın ardından Uğur Mumcu’nun adını andım. Uğur Mumcu, Bahriye Üçok, Başbağlar hepsini sıraladım. Sağ ya da sol diye ayırım yapmadım. Rahmetli Uğur Mumcu ve o görüşteki insanlar benimle aynı görüşte olmayabilir ama bu benim onları korumamam anlamına gelmez.” 8. Cumhurbaşkanı Turgut Özal’ın oğlu Ahmet Özal, Adnan Menderes ve arkadaşları hakkındaki idam kararları gibi Deniz Gezmiş ve arkadaşları hakkındaki idam kararlarının da kaldırılması gerektiğini savundu. MİLLİYET

Etiketler: Turgut Özal, Ahmet Özal, suikast, fotoğraf, idam, anket, Parti, sadece, Taksim, Bitlis, Türkiye, Madımak, Ak Parti, insanlar, Kesinlikle, Çetin Emeç, Uğur Mumcu, Ahmet Özal, Cem Ersever, Turgut Özal, Başbakanlık, Eşref Bitlis, Deniz Gezmiş, Fatih Altaylı, Adnan Menderes, Bedrettin Dalan, Cumhurbaşkanı Turgut Özal,

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com