Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

19 Aralık 2012 Çarşamba

1986 Sigorta başlangıcım var - 15.11.1998 tarihinde memur oldum ve 14.12.2003 tarihinde ayrıldım - 05.07.2012 tarihinde Tarım Sigortasına başladım halen ödüyorum - Tarım SSK'dan ne zaman emekli olabilirim?

Tarım Sigorta’dan ne zaman emekli olabilirim? 

01.02.1963 doğumluyum. 1986 Sigorta başlangıcım ve 6 yıl 4 ay 9 gün hizmetim var. 1983/1984 tarihleri arasında 20 ay askerlik yaptım, borçlanıp ödedim. 15.11.1998 tarihinde memur oldum ve 14.12.2003 tarihinde son verdim. 5 yıl 1 ay hizmetim var. 05.07.2012 tarihinde Tarım Sigortası’na başladım. Halen ödüyorum.Tarım Sigorta’dan ne zaman emekli olabilirim?  Şenel Koç/Samsun

CEVAP: 20 ay askerliğiniz 05.05.1986 tarihinden önce olduğu için, giriş tarihiniz 05.11.1984 oluyor. İlk işe giriş tarihiniz 08.09.1986 tarihinden önce olduğu için, yaşa bağlı olmadan 15 yıl ve 3600 günle emekli olabilirsiniz. 20 ay askerlik borçlanması, Sigorta ve Emekli Sandığı’nda toplam 4.746 gününüz var. 15 yılınız ve gününüz dolmuş. 05.07.2012 tarihi itibariyle Tarım Sigortası’na 1.260 gün prim öderseniz, emekli olursunuz.

Lütfi Köksal - TÜRKİYE

AŞAĞIDAKİ KONU BAŞLIKLARI İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR:
  1. ÇALIŞAN VE EMEKLİLERİ YAKINDAN İLGİLENDİREN YASA TASARISI - TBMM GÜNDEMİNDE!
  2. Kendi isteğimle işten ayrılmam halinde tazminat alabilir miyim? - ÇALIŞAN EMEKLİLER OKUSUN!
  3. Çeyiz yardımı üstünden 24 ay geçmedikçe annenizin aylığı artmaz - EVLENME YARDIMI ALANLAR OKUSUN!
  4. Emekli olan kardeşim vefat etti annem ölen kardeşimin SGK dosyasından maaş alabilir mi?
  5. Özel bir sektörde sigortalı olarak çalışmaktayım Emekli Sandığından emekli olan babamın dosyasından yetim maaşı alabilir miyim?
  6. Tarım sigortasından emekli olanlara intibak zammı var mı?
  7. En uygun Araç Kasko Fiyatları için tıklayın
  8. Yeni Türk Ticaret kanununa göre limited şirketler hangi defterleri tutacak?
  9. Esnaflar, çalışan emekliler ve sağlık prim borcu olanlar okusun - TAHSİLAT YOK - BAĞ-KUR AFFI - ÇALIŞAN EMEKLİYE ÖDEME KOLAYLIĞI!
  10. 18 yaş öncesi çalışmaya başlamış olmam emeklilikte beni nasıl etkiler?
  11. Emeklilik için askerlik borçlanmasını ödersem avantajım olur mu?
  12. Yasa değişmeyecekse söyleyin boşanacağım - YASANIN İŞ ADAMLARINI GETİRDİĞİ DURUMA BAK!
  13. Çocuklara vefat eden sigortalı anne ve babasından nasıl aylık bağlanıyor? - ÇOCUKLARA ANNE VE BABASINDAN AYLIK BAĞLANMASI HK.
  14. İki kocamdan iki ayrı dul maaşı alabilir miyim? - İKİ KOCADAN İKİ MAAŞ VAR MI?
  15. Evimize yıllardır temizliğe gelen bir kadın var SSK'ya primini ödüyoruz vergi de yatıracak mıydık? - TEMİZLİKÇİ KADININ VERGİSİ VAR MI?
  16. SGK vatandaşların sorularını internet üzerinden cevaplıyor - CANLI DESTEK BİRİMİ UYGULAMASI!
  17. İntibak yasası ile emekli aylığım ne kadar artacak? - İNTİBAK ZAMMINDAN FAYDALANMAK İÇİN BAŞVURU GEREKİYOR MU?
  18. Emekliyim şirket hissemi borçlarından dolayı devredemiyorum SGDP prim borçlarından nasıl kurtulabilirim?
  19. 45 yaşında 5300 günden emeklilik
  20. 20 Temmuz 1985 tarihinde sigortalı oldum ne zaman emekli olacağımı bildirirseniz sevinirim!
  21. Bağ-kur prim borçlarımı yeni yasa ile sildirebilir miyim?
  22. Emeklilik yaşım nedir? - Askerlik borçlanması yaşımı geriye çeker mi?
  23. Ne kadar emekli maaşı ve vergi iadesi alabilirim?
  24. Ne zaman emekli olabilir ve ne kadar emekli maaşı alabilirim?

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com