Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

2 Ekim 2012 Salı

Adını Feriha Koydum dizisinden kim neden ayrıldı?

Hazal Kaya neden Adını Feriha Koydum dizisinden ayrıldı?

'İkinci sayfa' programına katılan Hazal Kaya'ın set arkadaşı Ahu Sungur, Hazal hakkında son dönemde ortaya atılan iddiaları yanıtladı.


'Adını Feriha Koydum' dizisi oyuncularından Ahu Sungur, Kanaltürk'te yayınlanan 'İkinci Sayfa' programına konuk oldu. Hazal Kaya'nın diziden ayrılmasına da değinen Sungur, 'Hazal Kaya mutsuzdu. Bunun nedenini ona sormadım ama mutsuzdu' dedi.

Ahu Sungur konuşmasına şu şekilde devam etti:

Hazal'ı severim, Hazal çok akıllı ve zekidir. İnşallah  8-9 sene sonra hayata daha farklı pencereden bakacak. Bu işe başladığımda gözlerinin içine bakarak oynadığım Hazal'ı çok sevdim ve hep öyle baksın. Ona kırıldım ama nedeni bana kalsın.

Ayşegül Çidamlı'nın hazal hakkındaki iddiaları'nın sorulması üzerine Ahu Sungur:

Ayşegül Abla, hiçbir zaman durduk yere Hazal şöyledir böyledir diye yazmadı. Bir saldırı oldu o yüzden yazdı. Belki de bu yüzden kırgınız Hazal'a. Hazal çıkıp fanlarına diziden kendi kararımla başkabir diziye gittim deseydi bu saldırılar olmayacaktı. İnsanlar iki aydır 'Hazal bu işten çıkarılmış haberi yokken siz ne biçim arkadaşsınız' diyerek ağır ithamlarda bulundular. Çok fazla hakaret vardı. Bizim isteğimiz Hazal'ın fanlarına bir açıklama yaparak bu ağır ithamları durdurmasıydı.

MİLLİYET

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com