Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

14 Nisan 2012 Cumartesi

İşten çıkmak istiyorum tazminatımı alabilir miyim?

İşten çıkmak istiyorum, tazminat alabilir miyim?

İşten çıkmak istiyorum. Yönetim şekli beni ve birçok arkadaşımı rahatsız ediyor. Altı yıldır buradayım, tazminatımı alabilir miyim?


M. Dinç

4857 sayılı İş Kanunu'nun 24. maddesinin birinci fıkrasının (II) numaralı bendinde belirtilen, işverenin ahlak ve iyi niyet kurallarına aykırı davranışı nedeniyle iş sözleşmenizi haklı nedenle feshetmeniz halinde kıdem tazminatına hak kazanırsınız. Bunun dışında kendi isteğinizle işten ayrılmanız halinde kıdem tazminatına hak kazanmanız söz konusu olmaz. Diğer yandan 15 yılık sigortalılık süreniz ve 3600 prim gününüz varsa, emeklilik için gereken yaş dışındaki şartları sağlamış olursunuz. Bu durumda Sosyal Güvenlik Kurumu'ndan alacağınız kıdem tazminatı alabilir yazısını işverene ibraz etmek suretiyle işten ayrılmanız halinde kıdem tazminatına hak kazanırsınız.

Metin TAŞ & Sezgin ÖZCAN - AKŞAM

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com