Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

10 Ocak 2012 Salı

Yeni kanuna göre sağlık hizmetlerinden yararlanmak için yapılması gerekenler hk.

Genel Sağlık Sigortası Sorularınıza Cevaplar

Ben 30 yaşındayım üniversiteden yeni mezun oldum. Şu an bir sağlık sigortam yok ancak daha önce 3 aylık sigorta yaptırmıştım. Yeni kanuna göre sağlık hizmetlerinden yararlanmam için ne yapmam lazım? Cinsiyetim erkek ve nisanda askere gitmeyi düşünüyorum. Bir de 20 yaşında üniversiteye giden erkek kardeşim var bir de onun durumunu soracaktım.


Camoka

Yaşınıza göre mutlaka 31 Ocak 2012 gününe kadar Kaymakamlığa veya SGK’ya gidip gelir testi yaptırın veya istemiyorsanız da ayda 212 lira GSS primi ödemeye razı olun. Kardeşiniz de üniversite bitinceye kadar (en fazla 25 yaşına kadar) ana-babasının (varsa) sağlık sigortasından yararlanır.

Ali TEZEL- Gazete Habertürk

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com