Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

20 Mart 2013 Çarşamba

SSK ve Bağ-Kura toplam 6500 gün prim ödemem var askerliğimi de yatırırsam ne zaman emekli olurum? - SGK EMEKLİLİK HESAPLAMA!

4 ay borçlanıp 53 yaşı dolmasını bekleyeceksiniz

Soru: 25 Ekim 1965 doğumluyum. 15 Mart 1993 den 15 Mart 1999 a kadar Bağ-Kurluydum. 7 Nisan 1999 da SSK’lı olarak çalışmaya başladım ve halen çalışmaya devam ediyorum. Askerliğimi de yatırırsam ne zaman emekli olurum? SSK ve Bağ-Kura toplam 6500 gün prim ödemem var. 

Cengiz EKİNCİ

Cevap: Tamamına gerek yok. Askerlik sürenizin 4 ayını borçlanmanız halinde, sigorta başlangıç tarihiniz 4 ay geri gider ve emekli olmak için; 25 yıl sigortalılık süresi, 5600 gün prim ödeme ve 53 yaş şartlarına tabi olursunuz. Prim ödemeniz yeterli olduğundan bundan sonra prim ödemeseniz de, 53 yaşınızı dolduracağınız 25 Ekim 2018 de emekli olabilirsiniz. 

Ekrem SARISU - POSTA

--
AŞAĞIDAKİ KONU BAŞLIKLARI İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR:
  1. En erken Nereden ve Nasıl Emekli olacağınızı Öğrenmek ister misiniz?
  2. 3600 günle ne zaman emekli olabilirim?
  3. Prim ödeme gün sayısı 3600 günü geçmiştir ne zaman emekli olabilir?
  4. Askerliğimi borçlanırsam 3600 günle emekli olabilir miyim?
  5. Yaş haddinden ne zaman emekli olabilir?
  6. Türkiye'den 3600 iş gününden emeklilik için Almanya’dan nasıl başvuruda bulunabilir?
  7. Yaş haddinden daha erken emeklilik
  8. 3600 gün prim ödeyerek 58 yaşında emeklilik
  9. Bayanım 50 yaşım doldu 3600 günle yaştan emekli olabilir miyim?
  10. Normal şartlarda ne zaman 3600 günden ne zaman emekli olurum?
  11. 3600 prim günüyle yaştan emeklilik
  12. Hangi tarihten sonra sigortalı olanlar 3600 günle emekli olamıyor?
  13. Acaba 3600 günden emeklilik şartlarından yararlanabilir miyim?
  14. 3600 günden 59 yaşında emeklilik
  15. 4447 sayılı yasaya tabi olmadan eski yasa şartlarıyla emeklilik
  16. 3600 gün sayısını 24.05.2011 tarihinden sonra tamamlayacak olan kadın sigortalılar kaç yaşında emekli olur?
  17. 55 yaşında 3600 günden emeklilik
  18. 3600 gün emeklilik yasası ile işten ayrıldım kıdem tazminatım ne kadar sürede ödenmelidir?
  19. e-devlet Kapısında Ne Tür Hizmetler Verilmektedir?
  20. e-devlet Kapısının Getirdiği Kolaylıklar Nelerdir?
  21. Vatandaşlar e-Devlet Kapısını Nasıl Kullanabilirler?
  22. e-devlet Şifresini Nereden Alabilirim?
  23. e-devlet Şifremi Nasıl Değiştirebilirim?
  24. e-devlet Şifresinin Unutulması Durumunda Ne Yapılması Gerekir?
  25. e-devlet Şifresi Online Olarak Alınabilir mi?
  26. e-devlet Şifresi Ücretli mi?
  27. e-devlet Kapısının Herhangi Bir Yardım veya Destek Merkezi Var mı?
  28. e-devlet Kapısındaki Adres Bilgilerinizde Hata Var İse Ne Yapılmalıdır?
  29. e-devlet Kapısındaki Kişisel Bilgiler Nasıl Değiştirilir?
  30. e-imza Nedir?
  31. e-İmza Sertifikasını Nerelerden Alabilirim?
  32. e-İmzayı Nasıl Kullanabilirim?
  33. Mobil İmza Nedir?
  34. Mobil İmzayı Nereden Alabilirim?
  35. Mobil İmzayı Nasıl Kullanabilirim?
  36. e-devlet Kapısını Kullanırken Aklınıza Takılabilecek Tüm Soruların Yanıtları İçin Tıklayınız
  37. İsteğe bağlı Bağ-kur ödüyorum fakat yakında SSK'lı bir işe gireceğim isteğe bağlı sigortayı sonlandırmak için ne yapmalıyım?
  38. Kendi isteğimle ne zaman işten ayrılırsam kıdem tazminatı alabilirim?
  39. Yeni Bağ-kur affı çıktığında aylık primlerimi ödemeden yalnızca eski Bağ-kur borcumu taksitlendirebilir miyim?
  40. 1995 SSK girişliyim 1984 ve 1988 doğum tarihli iki çocuğum var ben de doğum borçlanmasından faydalanabilir miyim?
  41. SSK emeklisi babasından yetim aylığı alan ve çalışmayan kız çocuğu isteğe bağlı sigortalı olursa yetim aylığı kesilir mi?
  42. Bir şahıs diyelim ki 1980 yılında SSK'lı olarak işe girdi 2005 yılında ise esnaf faaliyetine başladı Bağ-kur işe başlamayı hangi tarih olarak dikkate alır?
  43. Hangi kadın sigortalılar 50 yaşında 3600 günden hemen SSK emeklisi olabilirler?
  44. Hangi erkek sigortalılar 55 yaşında 3600 günden hemen SSK emeklisi olabilirler?
  45. 01.04.1981 öncesi işe giren kadınlar SSK'dan nasıl emekli olabilir?
  46. 08.09.1976 ve daha öncesi işe giren erkekler SSK'dan nasıl emekli olabilir?
  47. Yargıtay hangi Bağ-Kur’lulara geriye dönük borçlanma hakkı verdi?
  48. Bağ-kur prim borcu olanlara emekli aylığı bağlanır mı?
  49. Geçmiş yıllarda birkaç yıllık Bağ-Kur borcum var bize af var mıdır?
  50. Kimler en erken Bağ-Kur'dan emekli olabilir?
  51. 5 yıldan az Bağ-kur prim borcu olanların durumu nedir?
  52. Hangi durumdakilerin Bağ-Kur prim borçları silinecek?
  53. Bağ-kur emeklilik hesaplamalarında askerlik borçlanmasının önemi ve etkisi
  54. Esnaf Bağ-Kur prim borçlarından kurtulmak mümkün mü?
  55. Bağ-Kur günlerimi SSK ile birleştirsem avantajım ne olur?
  56. Kendi şirketimde SSK'lı olarak çalışıp Bağ-Kur'dan çıkabilir miyim?
  57. Bağ-Kura hiç kayıt ve tescilini yaptırmayanların sigortalılık hak ve yükümlülüğü hangi tarih itibariyle başlatılır?
  58. Bağ-kur prim borçlarımı sildirebilir miyim?
  59. 203 lira Bağ-kur dul aylığı olur mu?
  60. Bağ-kur dosyasında SSK hizmetlerini birleştirme
  61. Bağ-Kuru kapatıp SSK'ya daha az prim ödeyerek daha erken emeklilik
  62. Bağ-Kur başlangıç tarihim 1 Nisan 2003 acaba kaç yaşında emekli olabilirim?
  63. Bağ-Kurdan çıkıp SSK’lı olsam ne zaman emekli olabilirim?
  64. Bağ-Kur girişi SSK emekliliği için başlangıç sayılır mı?
  65. SSK primini Bağ-Kur prim borcunuza nasıl mahsup ettirebilirsiniz?
  66. Bağ-Kur ve SSK hizmetleriniz nasıl birleştirilir?
  67. 190 lira dul aylığı olur mu?
  68. 900 günden dul ve yetim aylığı alamayanları sevindirecek Yargıtay kararı
  69. Kimler aynı anda hem yetim hem de dul aylığını birlikte alabilir?
  70. Dul ve yetim aylığının intibakla artması veya artmaması neye bağlıdır?
  71. Babasından yetim maaşı alabilmek için sahte boşanmalar nasıl tespit ediliyor?
  72. Annem hem eşinden dul hem de babasından yetim aylığı alabilir mi?
  73. Kız yetim aylığı alıyorum isteğe bağlı sigortalı olmam halinde yetim aylığım kesilir mi?
  74. Emekli Sandığı yetim maaşı alanların SSK'lı bir işte çalışması sorun teşkil eder mi?
  75. SSK emeklisi boşanmış bir kadınım annemden yetim maaşı almam mümkün mü?
  76. Hangi öğrencilere yetim aylığı bağlanıyor?
  77. Memur emeklisi dul bir bayan vefat eden SSK emeklisi babasından maaş alabilir mi?
  78. SSK emeklisi kız çocuğu Emekli Sandığından yetim aylığı alabilir mi?
  79. Sigortalı işe başladığımda yetim aylığım kesilir mi?
  80. Dul ve emekli öğretmen ablam SSK emeklisi babamın maaşından yararlanamıyor bu konuda bir değişiklik var mı?
  81. Eşimden yeni ayrıldım babamın dosyasından yetim maaşı alabilir miyim?
  82. Bekarım ama emekliyim bu durumda babamın dosyasından tarafıma yetim maaşı bağlanır mı?
  83. Hem evlensem hem de ölen kocamdan ve babamdan aylık alsam olur mu?
  84. 5510 sayılı kanuna göre annem hem dul aylığı hem de kendi emekli aylığını birlikte alabilecek midir?
  85. Üç kocadan üç maaş başlıklı bir yazı okumuştum ben de iki kocamdan iki ayrı dul maaşı alabilir miyim?
  86. Boşanan eşe dul aylığı bağlanır mı?
  87. e-devlet şifrenizi ilk aldığınızda defalarca yanlış girmemek için hangi ayrıntıya dikkat etmelisiniz?
  88. Yeni SGK affında e-devlet uygulamasının mağduru olmamak için ne yapmamızı tavsiye edersiniz?
  89. Emekliliği Bağ-kur'dan sonra SSK'ya geçtiği için son 1260 gün şartına takılanlar askerlik borçlanması yaparlarsa işe yarar mı? 
  90. Dayımın Şubat 1982 SSK girişi ve 3300 günü var 20 ay askerlik borçlanması yaparsa ne zaman emekli olur? 
  91. Prim günüm ve sigortalılık sürem dolu fakat emekliliğime 8 yıl var doğum borçlanması yaparsam emeklilik yaşım öne gelir mi? 
  92. Geçmişte Bağ-kura kaydı olanlar Kuruma bildirmedikleri vergi ve şirket ortaklığı kayıtlarını şimdi bildirerek yeni SGK affından yararlanabilirler mi? 
  93. Bağ-kur hiç bir meslek odası ve esnaf sicile kayıtlı olmadığım halde belge getir diyor ne yapmalıyım? 
  94. Bağ-kur'a hiç kayıt olmayan eski vergi mükelleflerinin yeni SGK affıyla emekli olma şansları var mı? 
  95. Zengin vergisi çıkacak mı?
  96. Asgari ücret vergi dışı olacak mı?
  97. Bu sene KDV oranı artacak mı?
  98. Kimler 2013 yılında emlak vergisi ödemeyecekler?
  99. 2013 yılında hangi vergiler artacak?
  100. Şirket ortaklarının vergi borcu sorumluluğu var mı?

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com