Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

14 Mart 2012 Çarşamba

Askerliğimi işe başlama tarihinden sonra yaptım askerliği borçlansam bana faydası olur mu?

NE ZAMAN EMEKLİ OLURUM?
 M. Arısoy

02.12.1969 doğumluyum. 15.07.1987 tarihinde sigortalı olarak işe başladım. Askerliğimi işe başlama tarihinden sonra yaptım. Askerliği borçlansam, bana faydası olur mu? Ne zaman emekli olurum, kısmi emeklilik hakkım var mı?


CEVAP: 01.07.1987 tarihli Sigorta girişiniz ve 6.664 gününüz var. 25 yıl, 50 yaş ve 5.375 günle emekli olabilirsiniz. Gününüz dolmuş. 49 yaşınızın dolduğu 02.12.2019 tarihinde, emeklilik müracaatı yapabilirsiniz. Bu tarihten önce emekli olma şansınız yoktur. Gününüz yeterli ve askerliğiniz 01.07.1987 tarihinden sonra olduğu için, borçlanmanızın erken emekli olmanıza bir faydası olmaz. Kısmi emekli olabilirsiniz. Ama 60 yaşınızın dolduğu tarihte, 3.600 günle yaştan emekli olursunuz.

Lütfi Köksal - Türkiye

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com