Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

2 Haziran 2011 Perşembe

Annemin vefatı halinde maaşı bana bağlanır mı?


Anneniz emekli sandığına tabi olduğundan şanslısınız

Soru: 1 Ekim 2003 tarihinde özel sektördeki çalışmalarından dolayı SSK’dan emekli oldum. 1992 tarihinde eşimden boşandım. Öz annem memur emeklisi. Ve emekli sandığına bağlı. Annemin vefatı halinde, maaşı bana bağlanır mı? Eğer böyle bir ihtimal var ise, nasıl bir yol izlemeliyim?
G.S.
Cevap:
Anneniz Emekli Sandığı mensubu olduğundan şanslısınız. Emekli Sandığı SSK dan veya Bağ-Kurdan emekli olan bekar evlense de boşanan veya dul kalan kız çocuklarına ana veya babalarından dolayı yetim aylığı bağlar. Oysa aynı durumda olanlara SSK ve Bağ-Kur yetim aylığı bağlamaz. Anneniz vefat ettiğinde, evlenmemiz şartıyla Emekli Sandığından yetim aylığı bağlatabilirsiniz. Bunun için yapmanız gereken annenizin vefatından dolayı yetim aylığı bağlanmasını talep etmekten ibarettir.


Ulusal Basında Yazan Sosyal Güvenlik Uzmanları Tarafından Cevaplanmış Sorular İçin Tıklayınız  Ekrem SARISU - POSTA

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com