Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

3 Kasım 2010 Çarşamba

Ali ÖZTÜRK Ekonomist SSK ve Bağ-kur Emeklilik Sorularınızı Yanıtlıyor - 13

  1. Eski vergi ve meslek odası kayıtlarımı göstererek Bağ-kur'dan geriye dönük gün kazanabilir miyim? 
  2. Yeni çıkan SGK affı ile yaşını doldurup prim günü eksik olanlar toplu ödeme yaparak emekli olabilecekler mi? 
  3. 2000 yılında işyeri açtım Bağ-kura kayıt oldum fakat 3 ay sonra dükkanımı kapattım şimdi aradaki 10 yıllık boşluğu borçlanıp ödeyebilir miyim? 
  4. Bağ-kura kaydı olmayan babamın 1990 ile 1998 arasındaki vergi kayıtlarını Bağ-kura saydırıp emekli yapabilir miyiz? 
  5. Hangi meslek odasına kayıtlı olduğumu öğrenmek için nereden bilgi alabilirim? 
  6. Bağ-kura bildirilmeyen vergi ve şirket ortaklığı kayıtları ileride başıma dert açar mı? 
  7. Emeklilik başvurusu yaparken vukuatlı nüfus kayıt örneği vermek zorunlu mu? 
  8. Bağ-kura kaydım yok ama aralıklarla 15 yıla yakın vergi kaydım var bu durumda yeni çıkacak SGK affından yararlanıp emekli olabilir miyim? 
  9. 2006 yılında askerlik borçlanmasını ödedim fakat dekontu bulamıyorum SSK kayıtlarında ödediğime dair bilgi var mıdır? 
  10. Askerlik borçlanması tutarını bankaya ödedikten sonra kazandığım günleri SSK dökümümde hemen görmek istiyorum bunun için ne yapmalıyım? 

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com