Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

3 Ekim 2010 Pazar

Ali ÖZTÜRK Ekonomist SSK ve Bağ-kur Emeklilik Sorularınızı Yanıtlıyor - 11

  1. Annemin prim günü dolu yaşını bekliyor doğum borçlanmasıyla emekliliğini öne çekebilir miyiz? 
  2. İsteğe bağlı Bağ-kur ödeyenler doğum borçlanması yapabilir mi? 
  3. 16 Eylül 2010 tarihli yeni hizmet borçlanması genelgesinde ilk işe girişten önceki doğumlara borçlanma hakkı verildi mi? 
  4. SSK'dan emekli olmak amacıyla son 1260 günü doldurmak için çalışıyordum ancak işten çıktım şu anda boşum isteğe bağlı yatırsam geçerli olur mu? 
  5. Primimi doldurmaya yetecek kadar yaşayamazsam 1820 gün ödenmiş primle eşim emekli maaşı için müracaat edebilir mi? 
  6. Bu sene üniversiteye gidecek bir öğrenciyim SSK'lı babam üzerinden sağlık yardımı alabilir miyim? 
  7. Ben 1992 ile 1996 arasında işverendim Maliyeye borcum vardı yeni ödedim bu 4 seneyi Bağ-kur'a ödeme şansım var mı? 
  8. 1988 SSK girişliyim 1996'da doğum yaptım primim dolu borçlanıp emeklilik yaşımı öne çekebilir miyim? 
  9. İsteğe bağlı Bağ-kur ödüyorum SSK'ya emeklilik başvurumu yapmadan önce isteğe bağlıyı kapatmak zorunda mıyım? 
  10. SSK'ya emeklilik talebinde bulunacağım hangi evraklarla başvurmam gerekiyor? 

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com