Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

21 Haziran 2011 Salı

1988 SSK girişliyim 1996'da doğum yaptım primim dolu borçlanıp emeklilik yaşımı öne çekebilir miyim?

SORU:

İyi günler..


Artık araştırmaktan midem bulandı soruma cevap alamıyorum. Merkez SGK ya ve bağlı olduğum SGK kurumuna gittim cevap veremediler. Sizden ricam beni bilgilendirmeniz. Belkide cevabı buldum inanmak istemiyorum. Ben 1988 SSK girişliyim 1996 da doğum yaptım primim dolu 1yıl 8 ay 45 yaşımı bekliyorum. 


Emeklilik için bende borçlanıp emeklilik yaşımı öne çekebilirmiyim? Şimdiden teşekkürler.

S. Akın


CEVAP:

Hanımefendi doğumunuzu işe girişten sonra yapmışsınız. Prim gününüzde de dolu olduğu için doğum borçlanması yapmak suretiyle emekliliğinizi öne çekme imkanınız yok.

Sizin için 1988 yılındaki işe girişinize göre gerekli yaş şartını tamamlayarak beklemekten başka yol yok.

Sanırım daha önce cevapladığım soruları okuyup bu sonuca varmışsınız fakat yazdığınız gibi inanmak istememişisiniz. Fakat yinelemek gerekirse bu konuda yapacak bir şey yok emeklilik için yaşınızı bekleyin.

SSK ve Bağ-kur Emeklilik Sorularınızı Yanıtlıyor

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com