Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

11 Eylül 2010 Cumartesi

Primimi doldurmaya yetecek kadar yaşayamazsam 1820 gün ödenmiş primle eşim emekli maaşı için müracaat edebilir mi?

SORU:
Bir konu hakkında bilginize baş vurmak istiyorum. 1960 doğumluyum 01.04.1976 da SSK'lı oldum şu ana kadar 1820 gün prim ödemişliğim var.

Yaştan emekli olabilmem için gerekli olan 3600 gün prim için daha 1780 gün eksiğim var. Yaşım elli ve yaşım yüzünden iş bulamıyorum. Bu prim eksiğimi doldurmak zorunda olduğumu biliyorum.

Öğrenmek istediğim primimi doldurmaya yetecek kadar yaşayamazsam yani ölürsem eşim emekli maaşı için bu ödenen primle müracaat edebilir mi?

Bilgilendirirseniz sevinirim. Saygılarımla


İlhan G.

CEVAP:

İlhan bey; beş yıllık sigortalılık süresiniz ve 900 günden fazla ödenmiş sigorta priminiz olduğu için sizin dosyanızdan ( Allah gecinden versin ) vefatınız halinde eşinize dul çocuklarınıza ise yetim aylığı bağlanır.
SSK ve Bağ-kur Emeklilik Sorularınızı Yanıtlıyor

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com