Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

31 Ağustos 2017 Perşembe

Emekliliğime kaç senem kaldı?


İzin sürenizin 5 ayını borçlanmanız 1 yıl erken emekli eder
28 Ağustos 1972 doğumluyum. 29 Şubat 1992 tarihinde memuriyete başladım. 2000 yılında 11 ay ücretsiz izin kullandım. Halen çalışmaktayım. Emekliliğime kaç senem kaldı acaba? Yaş bekliyorum. Bu arada 1991 yılında SSK’lı başladım, 1 sene çalıştım ama sigortamın 4 ayını yatırmışlar. O 4 ayı da hizmet yılıma saydırdım. Figen Dikmen
Mevcut durumda, emeklilik için 20 yıl fiili hizmet süresi ve 49 yaş şartlarına tabisiniz. Hizmet süreniz dolmuş. Kullandığınız ücretsiz izin süresinin 5 ayını borçlanırsanız, emeklilik yaşınız 48’e iner. 48 yaşınızı dolduracağınız 28 Ağustos 2020’de emekli olabilirsiniz.


Emeklilik ve çalışma hayatı hakkında daha fazla bilgi için tıklayın

Kaynak: Sezgin ÖZCAN - SÖZCÜ

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com