Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

8 Ağustos 2015 Cumartesi

Asgari geçim indiriminden red cevabı gelirse erken emekliliğimi etkiler mi?

Vergi indirimi alamamanız sorun oluşturmaz

Soru: İlk SSK girişim Kasım 2008 de. Muaf tutulduğumdan askerlik yapmadım. 2015 Şubat’ta yüzde 46 engelli raporu aldım. Ben kaç prim gün doldurup kaç yılında emekli olabilirim? Asgari geçim indirimi içinde ayrıca vergi dairesine başvurdum. Cevap bekliyorum. Asgari geçim indiriminden red cevabı gelirse erken emekliliğimi etkiler mi?  Özel sektörde çalışıyorum. İşverene engelli olayını henüz bildirmedim.
M.K.
Cevap: Engelli hakkıyla emekli olmak için; 18 yıl sigortalılık süresi, 4680 gün prim ödeme şartlarına tabisiniz. Toplam 4680 gün prim ödemiş olmanız şartıyla, 18 yıllık sigortalılık sürenizi dolduracağınızKasım 2026’da emekli olabilirsiniz.  Asgari geçim indirimi ifadenizle vergi indirimini kastediyor olmalısınız. Sigorta başlangıç tarihiniz 1 Ekim 2008’den sonra olduğundan vergi indirimi alamasanız da, aynı şartlarla emekli olabilirsiniz.  
Ekrem SARISU - POSTA

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA



Ali ÖZTÜRK Ekonomist
SGK Sorularınız İçin Yazın:

SSK ve Bağ-kur Emeklilik Hesaplama

En erken nasıl emekli olacağınızı öğrenmek ister misiniz?

Emeklilik durumunuz hakkında merak ettiğiniz soruları emeklilikuzman@gmail.com adresine gönderebilirsiniz!

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com