Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

3 Mart 2014 Pazartesi

Emekli aylığımdan anonim şirket yönetim kurulu üyesi olmam sebebiyle yapılan kesinti, üyelikten ayrılmamla sona erecek mi?


Şirket yönetim kurulu üyeliği biten emekliler destek primi ödemez

SORU: Anonim şirket yönetim kurulu üyesiyim. Aslında memur emeklisiyim. Yönetim kurulunda görevim gelecek ay bitiyor. Emekli aylığımdan yönetim kurulu üyesi olmam sebebiyle yapılan kesinti, üyelikten ayrılmamla sona erecek mi? Nereye bildirmem gerekli?   

Memduh Yaşartürk

CEVAP: Sizin durumunuzda olan emeklilerin yönetim kurulu üyesi olmaları sebebiyle, emekli aylıklarından yüzde 15 oranında Sosyal Güvenlik Destek Primi kesintisi yapılır. Ancak yönetim kurulu üyeliğinizin sona ermesiyle destek primi ödeme yükümlülüğünüzde ortadan kalkar. Ne var ki bu destek priminden kurtulabilmek için gerek sizin gerekse firma yetkililerinin, bu yönetim kurulu üyeliğinin sona erdiğini bağlı olduğunuz Sosyal Güvenlik İl veya Merkez Müdürlüklerine 10 gün içerisinde bildirmeniz gerekir.


Cem KILIÇ - MİLLİYET

--
SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK İŞLEMLERİ

Emeklilik Tarihinizi Hesaplatmak için tıklayın
SGK Hizmet Birleştirme İşlemleri hakkında bilgi için tıklayın
SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvurularınız için tıklayın
Bağ-kur Hizmet ve Prim Borcu Sorunlarınız için tıklayın
Askerlik Borçlanmasıyla Erken Emeklilik Hesabı için tıklayın
Çözemediğiniz Her Türlü SSK ve Bağ-kur Sorunları için 
tıklayın

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com