Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

20 Haziran 2013 Perşembe

Emekli olur yazısına güvenerek emeklilik başvurusu yaptı - YANLIŞ HESAP SSK TAHSİS SERVİSİNDEN DÖNDÜ!

NE ZAMAN EMEKLİ OLABİLİRİM?

19.06.1965 doğumluyum. 1987/1988 yıllarında 18 ay askerlik yaptım. 570 gün basın hizmetim var. 03.05.2013 tarihinde SSK’ya durumumu bildirir bir dilekçe verdim. 18.05.2013 tarihinde “emekli olur” şeklinde bir yazı elime ulaştı. Ben de 15.05.2013 tarihli iş yerinden çıkış aldım ve emeklilik için dilekçe verdim. Beni telefonla aradılar: ”Özür dileriz. Yanlışlık olmuş, emekli olamıyorsunuz. İş yerine müracaat edin tekrar girişinizi yapsınlar” dediler. Şimdi ne yapmam lazım, ne zaman emekli olabilirim?

Sami E.

CEVAP: 01.09.1986 tarihli Sigorta girişiniz ve 8.581 gününüz var. 1998/1999 yıllarında 4 ay 22 gün basın indiriminiz var. Bu süre kadar giriş tarihiniz geri gidiyor ve 09.04.1986 oluyor. 25 yıl, 49 yaş ve 5.300 günle emekli olabilirsiniz. Ayrıca basın indirimi, sigortalılık sürenize ilave ediliyor ve emeklilik yaşınızdan düşülüyor. 25 yılınız ve gününüz dolmuş. 49 yaşınızın dolduğu 19.06.2014 tarihi yerine, 27.01.2014 tarihinde emeklilik müracaatı yapabilirsiniz. Emekliliğiniz dolmadan müracaat etmişsiniz. Hemen Sigorta girişinizi yapın ve 27 Ocak 2014 tarihinde yeniden emeklilik müracaatı yaparsınız.

Lütfi Köksal - TÜRKİYE

--
AŞAĞIDAKİ KONU BAŞLIKLARI İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR:
  1. SSK başlangıç tarihim 2 Mayıs 1984 olup ne zaman emekli olabilirim?
  2. 3600 iş gününden emekli olmak için aradaki boşluğu tamamlarsam ne zaman emekli olabilirim?
  3. Emeklilikte 3600 güne tabi miyim?
  4. Çalışırken 2 doğum yaptım emekli olmak için doğum borçlanması yapabilir miyim?
  5. Arkadaşım ne zaman emekli olabilir?
  6. Evleneceğim kişinin emekli olup olmadığını resmi yoldan nasıl öğrenebilirim?
  7. Kesilen emekli maaşımı toplu olarak geri alabilecek miyim?
  8. 5000 günden 5.5 yıl erken emeklilik
  9. Kalan SSK primlerimi topluca yatırabilme şansım var mı?
  10. Şirketimi satarak hiç vergi ödememenin yolu var mı?
  11. Vergi incelemesi sonucu kesilen vergi cezaları nasıl siliniyor?
  12. Emekli olduğum için bana vergi çıkmaz mı?
  13. Evini home ofis olarak kullananlar vergi indiriminden nasıl yararlanabilirler?
  14. Vergi dairesinden mükellefiyet kaydını gösteren belge nasıl alınır?
  15. Kira ve faiz geliri olan ev kadınının emlak vergisi durumu nedir?
  16. Arazimde kaymaya neden olan şirketten zarar ziyan bedeli aldım bu paranın vergisi var mı?
  17. Evde 4-5 yaşlarında üç çocuğa bakıyorum aldığım ücret nedeniyle gelir vergisi ödemem gerekir mi?
  18. Kendi adıma kayıtlı olmayan cep telefonunun faturalarını gider yazıp KDV’sini vergiden düşebilir miyim?
  19. Kıyafete çok param gidiyor kıyafet harcamalarımı vergiden düşebilir miyim?
  20. 13 metre boyunda teknesiyle balık tutup satan bir emekliyim benim ve işçilerin vergi durumları nedir?
  21. Medyumluk yapıyor ve iyi de para kazanıyorum bu işin vergisi var mı?
  22. Değişik motif, desen veya resimleri; hint kınası, alman taşı, oksijenli su ve fırça kullanarak geçici dövme işi yapıyorum vergiye tabi olmam gerekiyor mu?
  23. Kukla yapımı ve oynatılması faaliyeti ile uğraşıyorum vergi dışı kalmak için ne yapmalıyım?
  24. 1987 yılından beri vergi mükellefiyim Bağ-Kura borçlanarak 1987-2013 yıllları arasını hizmet süresine saydırabilir miyim?
  25. Kadın ve erkek hamamı işletiyorum bahşiş karşılığı çalışan tellak ve masörlerin durumunu maliyeci gelir sorarsa başım ağrır mı?
  26. Bir evi olan engelli vatandaşın emlak vergisi ödemesi gerekiyor mu?
  27. Ortak 2 dairem var emekli olduğum halde emlak vergisi ödeyecek miyim?
  28. Kira geliri için beyanname verirken götürü gider veya gerçek gider usulünden hangisi seçmek avantajlıdır?
  29. Yurtdışında yaşayan bir emekliyim kira geliri beyanını Türkiye’ye gitmeden internetten halledebilir miyim?
  30. Mobbing Nedir?
  31. Mobbing Nasıl Ortaya Çıkar?
  32. Mobbing Mahkeme ve Yargıtay Kararları
  33. Mobbing hakkındaki sorulara cevaplar
  34. Mobbing mağdurlarının hakları nelerdir?
  35. Mobbing'in çalışanlar üzerindeki etkileri nelerdir?
  36. Mobbing olayı neden bu kadar yaygınlaştı?
  37. Mobbing mağdurlarının ortak özellikleri nedir?
  38. Mobbing tarifi
  39. Kişiler neden mobbing yapıyor olabilir?
  40. Türk çalışma hayatında Mobbing
  41. Şeytan ve Mobbing
  42. Duygusal tacize uğrayan kişi ne şekilde etkilenir?
  43. İşyerinde mobbinge uğrayan kişiler neler yapılabilir?
  44. En çok hangi yaşlarda ve meslek gruplarında mobbing ile karşılaşılıyor?
  45. Mobbing ile Mücadele Derneği
  46. İş Hayatımızda Mobbing
  47. Nedir Bu Mobbing?
  48. Sağlık çalışanları ve mobbing
  49. İş hayatında herkes mobbinge uğrar ve mobbing yapar yanılgısı
  50. Geçmişe dönük Bağ-Kur borçlanması yapılabilir mi?
  51. 9000 Günden Erkeklerin Bağ-kur Tam Emeklilik Şartları
  52. Bağ-kur'da askerlik borçlanması yaparak erken emeklilik
  53. 7200 Günden Kadınların Bağ-kur Tam Emeklilik Şartları
  54. Bağ-Kur prim borçlarımı ödeyecek gücüm yok bu durumda emekli olmak için ne yapabilirim?
  55. Bağ-kur'dan SSK'ya geçerek nasıl emekli olabilirim?
  56. Bağ-Kur’dan veya sigortadan ne zaman emekli olabilirim?
  57. Bağ-kur yaştan kısmi emeklilik şartları
  58. 5400 günden Kadınların Bağ-Kur yaştan emeklilik şartları
  59. Engelli Çalışanların SSK ve Bağ-kur Emeklilik Şartları
  60. Erkek ve Kadın Sigortalılar için SSK Emeklilik Şartları
  61. SSK ve Bağ-Kur prim borçlarına af yasası çıktı mı?
  62. 1994 yılı itibariyle kesintisiz Bağ-Kur ödüyorum ne zaman emekli olabilirim?
  63. Bağ-Kur’lu oğlumu kaybettim acaba oğlumun dosyasından bana maaş bağlanır mı?
  64. 2007 yılından itibaren Bağ-kur ödüyorum ne zaman emekli olabilirim?
  65. 1988 yılından beri kesintisiz Bağ-kur primi ödemeye devam ediyorum ne zaman emekli olabilirim?
  66. Bağ-kur'dan SSK’ya geçiş yaptırdığı takdirde babam ne zaman emekli olur?
  67. Annem 2000 yılında Bağ-Kurlu oldu en erken nasıl emekli olabilir?
  68. isteğe bağlı Bağ-Kur sigortası yatırırsam ne zaman emekli olabilirim?
  69. Tarım Bağ-Kur kapsamında anneme dul aylığı bağlanabilir mi?
  70. SGK Borçlanma Talep Dilekçesi
  71. İsteğe Bağlı Sigortalılık Giriş Bildirgesi
  72. SGK Tahsis Talep ve Beyan Taahhüt Belgesi

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com