Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

23 Mayıs 2013 Perşembe

Vergi Sorularına Cevaplar


  1. Şirketimi satarak hiç vergi ödememenin yolu var mı?
  2. Vergi incelemesi sonucu kesilen vergi cezaları nasıl siliniyor?
  3. Emekli olduğum için bana vergi çıkmaz mı?
  4. Evini home ofis olarak kullananlar vergi indiriminden nasıl yararlanabilirler?
  5. Vergi dairesinden mükellefiyet kaydını gösteren belge nasıl alınır?
  6. Kira ve faiz geliri olan ev kadınının emlak vergisi durumu nedir?
  7. Arazimde kaymaya neden olan şirketten zarar ziyan bedeli aldım bu paranın vergisi var mı?
  8. Evde 4-5 yaşlarında üç çocuğa bakıyorum aldığım ücret nedeniyle gelir vergisi ödemem gerekir mi?
  9. Kendi adıma kayıtlı olmayan cep telefonunun faturalarını gider yazıp KDV’sini vergiden düşebilir miyim?
  10. Kıyafete çok param gidiyor kıyafet harcamalarımı vergiden düşebilir miyim?
  11. 13 metre boyunda teknesiyle balık tutup satan bir emekliyim benim ve işçilerin vergi durumları nedir?
  12. Medyumluk yapıyor ve iyi de para kazanıyorum bu işin vergisi var mı?
  13. Değişik motif, desen veya resimleri; hint kınası, alman taşı, oksijenli su ve fırça kullanarak geçici dövme işi yapıyorum vergiye tabi olmam gerekiyor mu?
  14. Kukla yapımı ve oynatılması faaliyeti ile uğraşıyorum vergi dışı kalmak için ne yapmalıyım?
  15. 1987 yılından beri vergi mükellefiyim Bağ-Kura borçlanarak 1987-2013 yıllları arasını hizmet süresine saydırabilir miyim?
  16. Kadın ve erkek hamamı işletiyorum bahşiş karşılığı çalışan tellak ve masörlerin durumunu maliyeci gelir sorarsa başım ağrır mı?
  17. Bir evi olan engelli vatandaşın emlak vergisi ödemesi gerekiyor mu?
  18. Ortak 2 dairem var emekli olduğum halde emlak vergisi ödeyecek miyim?
  19. Kira geliri için beyanname verirken götürü gider veya gerçek gider usulünden hangisi seçmek avantajlıdır?
  20. Yurtdışında yaşayan bir emekliyim kira geliri beyanını Türkiye’ye gitmeden internetten halledebilir miyim?

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com