Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

21 Kasım 2012 Çarşamba

Yurtdışı hizmet borçlanmasıyla emekli olanlara Türkiye'den aylık bağlanma şartları

Çalışırsanız aylığınız kesilir 

Soru: Sadettin Bey, ben Hollanda'da yaşıyorum. Türkiye'de isteğe bağlı prim ödedim ve Bağ-Kur kapsamında emeklilik başvurusu yaptım. Bana 46 yaşımı doldurduğumda emekli olabileceğim söylendi. Fakat bana SGK'dan yeni bir mektup geldi ve Hollanda'da çalışıp çalışmadığım ve herhangi bir gelirimin olup olmadığı soruluyor. Ben bazen çalışıyorum bazen de işsizlik ödeneği alıyorum. Bunların Türkiye'den bağlanacak aylığa bir zararı olur mu? Ayfer Y. 

Cevap: Ayfer Hanım, yurtdışı hizmet borçlanmasıyla emekli olanlara aylık bağlanabilmesi için, bulundukları ülkede çalışmıyor ve ikamete bağlı yardım (işsizlik vb.) almıyor olmaları gerekir. Sizin çalışmalarınız ve aldığınız işsizlik yardımları Türkiye'den bağlanacak aylığın kesilmesine sebep olur. 

Sadettin Orhan - BUGÜN 





Bilgilerinizi girin, size özel kasko sigortası fiyatlarını karşılaştırın... 


Araç kasko değerine en uygun kasko poliçesini hesaplayın... 














Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com