Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

21 Eylül 2012 Cuma

Emekli albay olan babamın vefatı nedeniyle bana ve Bağ-Kurlu olan kardeşime maaş bağlanabilir mi?

SSK emeklisi kız çocuğu Emekli  Sandığından yetim aylığı alabilir


Soru: 1993 yılı sigorta emeklisiyim. Babam emekli  albay. Babamın vefatı nedeniyle bana ve Bağ-Kurlu olan kardeşime maaş bağlanabilir mi? Aydınlatırsanız sevinirim.


Tülay ALPÇER


Cevap: Babanız Emekli Sandığı mensubu olduğundan şanslısınız. Çünkü, Emekli Sandığı SSK ve Bağ-Kur sigortalısına veya buralardan emekli aylığı alan bekâr, evlenmiş olsa da boşanan veya dul kalan kız çocuklarına, ana ve babalarından dolayı yetim aylığı bağlarken, diğer sosyal güvenlik kurumları bağlamıyor. Evli olmamanız şartıyla, Emekli Sandığından siz ve kız kardeşiniz babanızdan dolayı yetim aylığı alabilirsiniz. 


Ekrem SARISU - POSTA


Sitemize Eklenen Yeni SGK Emeklilik  Haberlerini Her Sabah E-postayla Almak için  Buradan ÜCRETSİZ Üye Olabilirsiniz

Not: Abone Olduktan Sonra E-posta Adresinize Gelen Mesajı Açıp Üyeliğinizi Onaylamayı Unutmayınız
--

www.emeklilikhaber.com tanıtım ve tavsiye mesajı:
 
Değerli arkadaşım;

Bu e-postayı size faydalı bir siteyi duyurmak için gönderiyorum.

Sigortalı çalışıyorsanız  yeni SGK haberlerini günlük olarak yayınlayan bir site var. 

Düzenli olarak önemli gelişmeleri takip edebilirsiniz. 

Ayrıca İş arkadaşlarınızın ve tanıdıklarınızın önemli SGK gelişmelerinden
haberdar olmalarını istiyorsanız onlara bu siteyi tavsiye ediniz. 

Ziyaret İçin Tıkla www.emeklilikhaber.com 
RSS Aboneliği http://feeds.feedburner.com/emeklilikhaber 



Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com