Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

30 Mayıs 2012 Çarşamba

Askerliğimi 1995 yılında 8 ay kısa dönem olarak yaptım ne zaman emekli olurum?

NE ZAMAN EMEKLİ OLURUM?
Murat Uzun
Verdiğiniz bu hizmetten dolayı teşekkür ediyorum. Sigorta başlangıcım Bağ-Kur 01.08.1997 ve 11 yıl 2 ay 28 gün hizmetim var. Daha sonra Sigorta’ya geçtim. Halen sigortalıyım. Askerliğimi 1995 yılında 8 ay kısa dönem olarak yaptım. Ne zaman emekli olurum?


CEVAP: Sayın Uzun, teveccühleriniz için teşekkür ederim. Sizin şahsınızda tüm okurlarıma saygılarımı sunarak cevabınıza geçiyorum... Verdiğiniz bilgilere göre; Bağ-Kur girişiniz, Sigortanız için de başlangıç sayılıyor. Bu durumda; 25 yıl, 57 yaş ve 5.900 günle Sigorta’dan emekli olabilirsiniz. Askerliğiniz 01.08.1997 tarihinden önce olduğu için, sadece 3 ayını borçlanırsanız, giriş tarihiniz 01.05.1997 olur ve Bağ-Kur’dan sonra Sigorta’ya 1.260 gün (3.5 yıl) prim ödemek şartıyla, 56 yaşınızda 5.825 günle emekli olursunuz.

Lütfi Köksal - Türkiye

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com