Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

11 Nisan 2012 Çarşamba

Emekli aylığının alınan ücretten düşük olması normal mi?

Emekli aylığının alınan ücretten düşük olması normal bir durumdur

Soru: 1964 doğumluyum 2010 yılında 5080 gün ve 86.262.67 kazanç ile belediyeden emekli oldum bana bağlanan maaş 648.00 TL. Emekli olmadan önce 1.350.00 maaş alıyordum. Emekli oldum maaş düştü. Defalarca itiraz ettim bir sonuç almadım. Ne yapmam gerek?


ALİ

Cevap: Hem prim ödeme gün sayınız, hem de üstünden prim ödenen kazanç tutarınız az olduğundan taban aylık üstünden aylık bağlanmış. Emekli aylığında bir yanlışlık yok. Yasa bu şekilde. Maalesef emekli aylıklarının geneli düşük. Zaten yanlışlık olsaydı, itirazlarınız sonucu ortaya çıkardı. Emekli olunduğunda, emekli aylığı, alınan ücretten düşük olur. Bu herkes için aynıdır.

Ekrem SARISU - POSTA

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com