Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

27 Şubat 2012 Pazartesi

Oğlum benim sigortamdan sağlık hizmeti alabilir mi?

Üniversite öğrencileri 25 yaşına kadar gelir testine tabi değildir

H. Özturan

Emekli işçiyim. Oğlum 22 yaşında, Açık Öğretim öğrencisi. Kendisine SGK Başkanlığı’ndan “sağlık hizmetinden faydalanmanız için gelir testi yaptırın” diye bir yazı gelmiş. Benim sigortamdan sağlık hizmeti alabilir mi, yoksa gelir testi mi yaptıracak?


CEVAP: Sayın Özturan, 5510 sayılı Kanun’a göre, üniversite öğrencileri 25 yaşını dolduruncaya kadar anne ve babası üzerinden sağlık yardımı alabiliyor. Problem yaşamamak için sadece T.C. numarası ve öğrenci belgesiyle ilgili SGK’ya başvuru yaparak sistemde aktivasyon işlemi yaptırılması gerekmektedir. Bu işlemi SGK, her yıl yeni eğitim ve öğretim dönemlerinin başlarında tekrar yapılmasını istemektedir. Anlayacağınız üniversiteyi (Açık Öğretim veya Örgün fark etmez) okuyanlar, gelir testi yaptırmak zorunda değiller. Öğrenciliği devam ettiği sürece, 25 yaşını doldurana kadar oğlunuz sizin sigortanızdan sağlık yardımı alabilir.

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com