Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

16 Aralık 2011 Cuma

GSS primi ödemeden sağlık yardımı alma hk.

SGK'ya başvurabilirsiniz

Soru: Sadettin Bey, ben 18 yaşımı doldurdum. Annem ve babam ayrılar. Babam işsiz ve annem de dedemin sağlık sigortasından yararlanıyor. Dolayısıyla ben ikisi üzerinden de sağlık yardımı alamıyorum. Bu durumda ben SGK'ya başvurarak genel sağlık sigortalısı olabilir miyim? Yani prim ödemeden sağlık yardımı alabilir miyim? M. Uğur


Cevap: Değerli okurum, herhangi bir sosyal güvenceniz yoksa tabii ki SGK'ya başvurarak genel sağlık sigortalısı olabilirsiniz. Ki zaten 1 Ocak 2012 itibariyle zorunlu olarak başvurmanız gerekecek. Yapılacak gelir testinde, ailede size düşen gelir brüt asgari ücretin üçte birinden az çıkarsa, prim ödemeden sağlık yardımı alabilirsiniz.

Sadettin ORHAN - BUGÜN

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com